AVIC-D3bt setup problemen

johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

zijn er al beetje goede/betrouwbare reviews van dit systeem? En heeft 1 van jullie hem misschien al met beide ogen van dichtbij mogen bekijken? (in het echt dan he ;))
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

zijn er al beetje goede/betrouwbare reviews van dit systeem? En heeft 1 van jullie hem misschien al met beide ogen van dichtbij mogen bekijken? (in het echt dan he )
Nu zie dat je toch al enige tijd, sinds april, meeloopt op dit forum. Ik kan me daarbij nauwelijks voorstellen dat je de diverse posts over de RNS510 hebt gemist. Daarin worden ondertussen alle specificaties, verwijzingen naar tests en eerste indrukken genoemd en bovenal een volledig verslag van twee personen die allebei zo'n apparaat in hun auto hebben laten inbouwen. Keurig gedocumenteerd met foto's en al!

viewtopic.php?search_id=46869419&t=8536

Één ding is zeker duidelijk: In ieder geval voor de VW haalt er geen enkel ander apparaat de specificaties en de keur van mogelijkheden van deze unit. Daarbij in aanmerking genomen dat de besturing van VDO afkomstig is kunnen de After market producenten, incl VDIODayton met alle mogelijke noodzakelijke aanpassingen en adapters wel op het dak gaan zitten. Want 100% gaat het nooit werken. En dan praten we nog niet over de investeringen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

Nu zie dat je toch al enige tijd, sinds april, meeloopt op dit forum. Ik kan me daarbij nauwelijks voorstellen dat je de diverse posts over de RNS510 hebt gemist.
Ik heb alles wel gelezen maar kan er geen voorstelling bij krijgen. Er zit geen Bluetooth op en dat is voor mij een minpunt. Voor de rest ziet ie er gelikt uit.

Ik zou graag meer willen weten van jullie (members op het forum) of het systeem ook echt naar behoren werkt en tot nu toe ben ik nog niet heel veel wijzer geworden.
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat let je om te proberen een afspraak te maken met een van de bezitters van de 510? Dan kun je 'm met eigen ogen zien :idea: :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Met betrekking tot de volgens mij superieure kwaliteit van het beeld vraag ik nog maar eens de aandacht voor de specificaties. het is een 6.5"scherm met 800 x 480 pixels.
Dit afgezet tegen de VDO schermen van 400 x 234 zie je dat dit er ruim 4 x zo veel zijn. Dit slaat alle specificaties van de huidige beeldschermen op de markt. Dat wil toch ook wel iets zeggen over de kwaliteit van het plaatje, de leesbaarheid en het oplossend vermogen. Aangezien de main processor een gewone 400 MHz chip is laat het zich raden dat voor de aansturing van dit scherm een aparte stevige grahics processor ingezet is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • problemen met garmin 450
    door Kleine » 30 apr 2022 20:22 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 301
  • f900bt met problemen
    door patrix844 » 02 nov 2014 20:21 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 770
  • BaseCamp problemen
    door DigiWalker » 24 mei 2015 11:52 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 840
  • problemen met avic3 II
    door retep42 » 31 aug 2015 18:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 362
  • Problemen met mfd2
    door svv1972 » 04 jan 2016 07:17 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 886
  • VDO PN 4000 problemen:
    door wmrail » 11 okt 2015 16:29 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 750
  • Problemen na update Carminat Tom Tom
    door Papajakke » 12 jul 2015 19:38 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1056

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”