de accu van mijn auto was leeg en nu moet ik de antie diefstal code invoeren maar ik ben de code card kwijt
wie heeft een oplossing ??
m.v.g
marcel
code card kwijt becker 4725
-
- New Member
-
- Junior Member
je moet de Becker opsturen naar duitsland, dan kan de chip uitgelezen worden, je moet je wel kunnen legitimeren.
Opsturen gaat via de dealer van Becker in je woonplaats.
groeten , Martine
Opsturen gaat via de dealer van Becker in je woonplaats.
groeten , Martine
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Der Code ist nur gegen Eigentumsnachweis bei Becker zu erfahren. Wenn ein Gerät über die Seriennummer als gestohlen gemeldet ist kommt dann auch die Polizei statt des Codes. www.navi-foren.net
Volgens dit bericht is de code ook zonder insturen te krijgen, ldat lijkt me ook wat overdreven omslachtig eerlijk gezegd...
Volgens dit bericht is de code ook zonder insturen te krijgen, ldat lijkt me ook wat overdreven omslachtig eerlijk gezegd...
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik zou door jouw leverancier contact laten opnemen met Becker. Deze moet de code kunnen navragen bij Becker.
grtz,
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat edwin schrijft is inderdaad correct en de enigste oplossing. Gewoon je eigen leverancier benaderen die kan via zijn groothandelaar een code verzoek indienen bij Becker. Deze heb je in 99% dezelfde dag nog. Je moet wel een administratievergoeding betalen aan Becker voor de code opvraging.
Mocht je er niet uitkomen kan je ook mij benaderen maar heb dan wel een kopie van je aankoopfactuur nodig en legitimatie. Op factuur moet serienummer vermeld staan van je toestel.
Mocht je er niet uitkomen kan je ook mij benaderen maar heb dan wel een kopie van je aankoopfactuur nodig en legitimatie. Op factuur moet serienummer vermeld staan van je toestel.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 460