heren een paar vraagjes,
Ik wil een AVIC D3-BT in laten bouwen in mijn nog te bestellen Golf V Business(van de zaak)
Aangezien VW's eigen navigatie systemen walchelijk zijn.
Ik research electronica altijd voordat ik het koop (ben zonder Technische opleiding toch wel zeer technisch te noemen) en kwam zo op dit forum terecht.
Om een lang verhaal kort te maken, ik zie dat maar weinig dealers probleemloos navigatie in kunnen bouwen (althans zo blijkt) ik wil problemen een stapje voor zijn.
Is de AVIC D3 BT direct te installeren in een Golf V (uiteraard met juiste pasvorm)of moet er een tussenstuk bij besteld worden?
ik zal er 100% zeker van zijn ze te vertellen de zwarte doos de juiste kant op te monteren, alle draden aan te sluiten (achteruit etc) en de antenne goed te plaatsen.
Is de ipod kabel lang genoeg om van de unit onder de kappen door naar de middenarmsteun opbergvak te "stretchen" voor mijn Ipod of zal die in het dashboardkastje weggewerkt moeten worden (wil niets zichtbaar's in de auto om meerdere redenen)
Het aansluiten van het handrem signaal op de massa zorgt ervoor dat de opties "ontgrendeld worden" geldt dit ook voor de video playback? Ik vraag dit namelijk omdat ik eigenlijk wel toegang wil hebben tot bijvoorbeeld navigatie instellingen etc onder het rijden(in ieder geval zonder de handrem aan te hoeven trekken bij het stoplicht bijvoorbeeld of in de file) maar eigenlijk niet dat iemand DVD kan kijken.
Ik heb genoeg ervaring in het verkeer om te weten wat er met mensen gebeurt die dat namelijk wel doen, maar ik ben bang dat als mijn vriendin de auto meeneemt met haar dansvriendinnen ze stiekem mee wil kijken. Beetje tegen zichzelf in bescherming nemen, wil d'r eigenlijk niet kwijt
Dus mijn vraag, luidt eigenlijk ontgrendel je alles door de handremsensor te koppelen aan de massa en zo ja kun je de DVD playback op een andere manier vergrendelen?
Ik dank jullie voor alle antwoorden.