Ik heb een Renault Clio die kennelijk toch een beetje afwijkt, het is een type uit 1999 maar met de bovenopstaande klok/display console. Standaard zat daar een Renault (philips) cd speler/tuner in zonder display en zonder frontje.
(dat laatste was ook het enige handige aan het apparaat)
Voorheen had ik een Alpine systeem en daar bleek al dat ik een 2e stuurkabel nodig had omdat ik eigenlijk voor het type jaar 2000 moest kiezen. Nu zit ik met mijn Pioneer stuuradapter met hetzelfde. Volgens de chart moet ik de ca-r-pl.183 gebruiken, dat klopt dus niet want de lange platte adapter heeft dikke aansluitingen en de renauld console kabel heeft een connector met kleine gaatjes net als bij ide stekkers.
Waar zijn de schema's te vinden? dan kan ik zien welke ik nu echt nodig heb.
Bob
Stuurwiel adapter Renault Clio 1999 alternatieve model?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Re: Stuurwiel adapter Renault Clio 1999 alternatieve model?
De gebruiksaanwijzingen kan je in elk geval hier vinden....walberg schreef:Ik heb een Renault Clio die kennelijk toch een beetje afwijkt, het is een type uit 1999 maar met de bovenopstaande klok/display console. Standaard zat daar een Renault (philips) cd speler/tuner in zonder display en zonder frontje.
(dat laatste was ook het enige handige aan het apparaat)
Voorheen had ik een Alpine systeem en daar bleek al dat ik een 2e stuurkabel nodig had omdat ik eigenlijk voor het type jaar 2000 moest kiezen. Nu zit ik met mijn Pioneer stuuradapter met hetzelfde. Volgens de chart moet ik de ca-r-pl.183 gebruiken, dat klopt dus niet want de lange platte adapter heeft dikke aansluitingen en de renauld console kabel heeft een connector met kleine gaatjes net als bij ide stekkers.
Waar zijn de schema's te vinden? dan kan ik zien welke ik nu echt nodig heb.
Bob
Pioneer ca-r adapters
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Goedendag,
Ik had precies hetzelfde probleem. Nadat ik op internet gezocht had, heb ik gelijk de car-pi 183 besteld bij Carmedia.
Vervolgens bleek die dus niet te passen......
Hij ligt hier nog steeds...........
MVG
SnakboY
Ik had precies hetzelfde probleem. Nadat ik op internet gezocht had, heb ik gelijk de car-pi 183 besteld bij Carmedia.
MVG
SnakboY
Hide post links |
-
- Senior Member
Had je dan wellicht zoiets nodig ?snakboy schreef:Goedendag,
MVG
SnakboY
Pioneer display adapters
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht