Becker heeft meerdere soorten wisselaars geleverd. Naar ik weet de 2630 (10 cd's), de 2660 (6 cd's) en de 7860 (6 cd's). Mogelijk nog wel meer modellen, maar dit zijn eigenlijk de enigen die ik tegenkom.
Zijn al deze modellen te gebruiken op alle Traffic Pro systemen? Dus is de 7860 ook te gebruiken bij de oudere (low speed) systemen, en kunnen de 2630 en 2660 ook aangesloten worden op de High Speeds?
Het boekje van mijn 7820 HS verwijst (vreemd genoeg) uitsluitend naar de 2660. Ik heb er een 7860 aan hangen, en dat geeft geen probleem.
Wie weet hier meer van? Is het alleen een kwestie van techniek, of ook van software?
Diverse wisselaars
-
- Junior Member
-
- Normal Member
De Duitsers natuurlijk, die hebben alles even uitgezocht voor ons en je hoeft er geen Duits voor te kennen.
Het lijstje wijst voor zich.
Het lijstje wijst voor zich.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
OK, mooi lijstje. De combinaties die ik voor ogen had werken blijkbaar allemaal.
Was wat gaan twijfelen door een oud topic hier waar werd gesteld dat het niet zeker was dat de nieuwste softwareversies (toen nog V4.0) de oude wisselaars wel zouden ondersteunen.
Bedankt dus!
Was wat gaan twijfelen door een oud topic hier waar werd gesteld dat het niet zeker was dat de nieuwste softwareversies (toen nog V4.0) de oude wisselaars wel zouden ondersteunen.
Bedankt dus!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3