Beste mensen,
Ik heb 2 weken geleden een Kia Sorento uit 2003 gekocht.
Tot mijn genoegen was deze voorzien van een VDO-Dayton MS-5000.
Ik heb inmiddels de update MO5076 geinstalleerd.
Mijn concrete vraag is welke route-cd's ik het best aan kan schaffen.
Ik rij voornamelijk in Nederland/België en 1 maal per jaar op vakantie naar het buitenland.
(Frankrijk-Spanje-Duitsland-Italië).
Liefst met zo min mogelijk wisselen van CD.
Groet,
An_Ca_3
Welke kaartmateriaal voldoet
-
- New Member
-
- Senior Member
Welkom op het forum.
Je zult ondertussen begrepen hebben dat je een wat ouder maar nog uitermate actueel en zeer acceptabel navigatiesysteem hebt. Één van de zaken waar je tegenaan zult lopen is dat de kaartinformatie op CD's staat die per land of regio worden uitgegeven.
Aangezien je de wens hebt om ook naar de door jou genoemde buitenlanden te reizen, naar ik aanneem onder de bezielende begeleiding van de zwoele stem van Marion Jager, heb je dus een antal CD's nodig. In dat geval is het aanschaffen van een Europapakket á €279 reeds goedkoper dan 2 losse CD's
In dat geval zou ik je willen aanraden om het VDO Navteq Europapakket te nemen. Dat heeft als voordelen de mogelijkheid van postcodes en de aanwezigheid van de doorgaande wegen op elke CD. Bij Teleatlas zijn de hoofdwegen niet aanwezig en moet je nogal eens wisselen. De BMW Navteq CD's kennen geen postcodes of QXS invoer.
http://www.vdodayton-shop.com/epages/vd ... NT06/07%22
Je hebt de 5076 reeds ingespeeld en daar zul je door de extra voorzieningen een heleboel plezier van kunnen hebben.
Een andere overweging kan zijn om nog ruim €100 extra uit te geven. Voor dat geld heb je namelijk al een moderne PC5200 computer met heel Europa op SDkaart en een vele malen sneller systeem. Ze werden laatst al voor €400 aangeboden.
Je zult ondertussen begrepen hebben dat je een wat ouder maar nog uitermate actueel en zeer acceptabel navigatiesysteem hebt. Één van de zaken waar je tegenaan zult lopen is dat de kaartinformatie op CD's staat die per land of regio worden uitgegeven.
Aangezien je de wens hebt om ook naar de door jou genoemde buitenlanden te reizen, naar ik aanneem onder de bezielende begeleiding van de zwoele stem van Marion Jager, heb je dus een antal CD's nodig. In dat geval is het aanschaffen van een Europapakket á €279 reeds goedkoper dan 2 losse CD's
In dat geval zou ik je willen aanraden om het VDO Navteq Europapakket te nemen. Dat heeft als voordelen de mogelijkheid van postcodes en de aanwezigheid van de doorgaande wegen op elke CD. Bij Teleatlas zijn de hoofdwegen niet aanwezig en moet je nogal eens wisselen. De BMW Navteq CD's kennen geen postcodes of QXS invoer.
http://www.vdodayton-shop.com/epages/vd ... NT06/07%22
Je hebt de 5076 reeds ingespeeld en daar zul je door de extra voorzieningen een heleboel plezier van kunnen hebben.
Een andere overweging kan zijn om nog ruim €100 extra uit te geven. Voor dat geld heb je namelijk al een moderne PC5200 computer met heel Europa op SDkaart en een vele malen sneller systeem. Ze werden laatst al voor €400 aangeboden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1129
-
-
Weergaves: 446
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 685
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 824
-
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Reacties: 2
Weergaves: 401
-
-
-
Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot -
Weergaves: 14045
-