Beste lezers,
Sinds kort een nieuwe (lees gebruikte) navi MS-5500 gekocht.
Nu lees ik in de gebruiksaanwijzing dat er op A1 een digitale input is voor het tacho signaal en op A3 een analoge aansluiting is voor het tach signaal. Hiervoor had ik een MS-5100, deze had geloof ik maar 1 aansluiting voor een tach signaal. Welke moet ik nu aansluiten? Heb een Peugeot 1,9 diesel uit 1995 en het signaal komt van de opnemer bij de versnellingsbak.
Met vriendelijke groet,
Rob
Aansluiten VDO Dayton MS5500
-
- Junior Member
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 sep 2006 21:46
Aansluiten VDO Dayton MS5500
Peugeot 306 1.9D :D MM 5000 - MS 5100 - SW 7.6 - CD 2006/07 Benelux Navteq TMC.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
In principe gewoon de stekkers van de 5100 oversteken in de 5500 mits je voorheen de mute draad niet gebruikte,
De analoge pulsingang hoef je normaliter nooit te gebruiken.
De analoge pulsingang hoef je normaliter nooit te gebruiken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Als je de bedrading van de 5100 laat zitten, knip dan wel de draad op A3 los, een paar centimeter van de A-stekker vandaan. Die draad kan anders problemen geven, door een signaal op te pakken en dat naar de analoge pulsingang door te geven op A3. Zie ook een ander draadje over dit onderwerp.
Mocht je de mute willen gebruiken, dan moet die nu op B4 aangesloten worden.
Groet,
JW
Mocht je de mute willen gebruiken, dan moet die nu op B4 aangesloten worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 sep 2006 21:46
Oke bedankt, heb inmiddels de draad van A3 door geknipt.
Morgen de rest aansluiten en dan proefrijden. Ben benieuwd of dit systeem nog beter is.
Jullie horen nog van mijn ervaringen.
Groetjes,
Rob
Morgen de rest aansluiten en dan proefrijden. Ben benieuwd of dit systeem nog beter is.
Jullie horen nog van mijn ervaringen.
Groetjes,
Rob
Peugeot 306 1.9D :D MM 5000 - MS 5100 - SW 7.6 - CD 2006/07 Benelux Navteq TMC.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 332
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 495
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1335
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 655
-
-
Niet VDO camera aansluiten op MI2200
door Michiel1984 » 13 sep 2015 13:15 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 650
-
-
-
Actieve aub aansluiten RNS MFD2 type B
door BakkerOnTour » 17 jan 2017 17:07 » in Vaste Blaupunkt systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 1095
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2369