Een AVIC-HD3BT besteld en een AVIC-HD3 geleverd

P.v.Dijk
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:44

Een AVIC-HD3BT besteld en een AVIC-HD3 geleverd

Bericht door P.v.Dijk »

Ik heb een AVIC-HD3BT besteld. Na het inbouwen las ik op het apperaat AVIC-HD3. Na wat uitleg bleek de bleutooth niet geinstallerd te zijn. Deze is er toen alsnog ingebouwd. Echter heb ik zo mijn twijfels of ik nu een echte HD3BT heb of een samengesteld apperaat van een AVIC-HD3 met een uitbreiding van een BT module. Volgens mij werdt de HD3 alleen in oost europa en Rusland verkocht. wie weet hier meer over ??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Waar heb je die "besteld"? Als ik dit zo lees lijkt het niet dat dit bij een reguliere Pioneer dealer in Nederland gedaan is....
Hoe dan ook, je leverancier is je aanspreekpartner, als er iets niet goed is moet je in de eerste plaats bij hem zijn :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Een AVIC-HD3BT besteld en een AVIC-HD3 geleverd

Bericht door quell »

P.v.Dijk schreef:Ik heb een AVIC-HD3BT besteld. Na het inbouwen las ik op het apperaat AVIC-HD3. Na wat uitleg bleek de bleutooth niet geinstallerd te zijn. Deze is er toen alsnog ingebouwd. Echter heb ik zo mijn twijfels of ik nu een echte HD3BT heb of een samengesteld apperaat van een AVIC-HD3 met een uitbreiding van een BT module. Volgens mij werdt de HD3 alleen in oost europa en Rusland verkocht. wie weet hier meer over ??
Ook bij de HD1BT wordt "gewoon" de losse bluetooth module bijgeleverd, alleen zit hij dan in dezelfde kartonnen doos samen met de HD1... :?
Ik neem aan dat dit hetzelfde is bij de HD3, dus in principe heb je nu volgens mij gewoon een HD3BT ... :wink:

P.S. op de site van pioneer, bij de downloadable manuals, vindt je ook alleen de HD3, niet de HD3BT...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De handleidingen voor de HD3 zijn kennelijk nog niet compleet aanwezig op de Pioneer site, het inbouwmanual bij voorbeeld ontbreekt nog.
Die voor de HD1 zijn ze er wel, en staan allemaal als HD1BT te boek, zie http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... r=AVIC-HD1

De vraag blijft dus open aan pvdijk.....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

JW schreef:De handleidingen voor de HD3 zijn kennelijk nog niet compleet aanwezig op de Pioneer site, het inbouwmanual bij voorbeeld ontbreekt nog.
Die voor de HD1 zijn ze er wel, en staan allemaal als HD1BT te boek, zie http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... r=AVIC-HD1

De vraag blijft dus open aan pvdijk.....

Groet,
JW
Dat klopt, maar voor de HD1 staat dan weer alleen de HD1BT vermeld, en niet de HD1 :wink:
Maar goed, moet inderdaad Pioneer maar aangeven. Op alle foto's van de HD3BT op de Pioneer sites staat tussen haakjes een foto van een unit waar dus HD3 op staat, niet HD3BT...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

quell schreef:
Dat klopt, maar voor de HD1 staat dan weer alleen de HD1BT vermeld, en niet de HD1 :wink:
Maar goed, moet inderdaad Pioneer maar aangeven. Op alle foto's van de HD3BT op de Pioneer sites staat tussen haakjes een foto van een unit waar dus HD3 op staat, niet HD3BT...
Trouwens, nog even snel gekeken maar er staat wel een "installation manual" voor de HD3 :
installation manual

Daar staat inderdaad "Bluetooth Unit: Sold seperately" ... Dus ik vermoed dat het allemaal wel klopt, maar ik zou het gewoon bij Pioneer navragen... :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alagerqv
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2007 15:41

Bericht door alagerqv »

Hi,

I also got a unit that had only HD3 printed on the front (and box itself), but there was a bluetooth unit ND-BT1 inside the box.

I have seen several AVIC-HD1BT with the Bluetooth logo printed on it, but I have never seen the AVIC-HD3 printed as HD3BT and with Bluetooth logo.

Can anyone confirm if the "HD3BT" in fact is a HD3 plus a ND-BT1 delivered together?

-Anders

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jager
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2007 14:45

Bericht door Jager »

Bluetooth is inderdaad gewoon een losse module.
tijdje geleden had een collega ook de HD3BT besteld, werd gewoon met 2 doosjes geleverd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 15:44 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 477
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 22:38 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 437
  • avic F860 BT
    door petervan » 15 mar 2016 15:36 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 865
  • Avic f970bt
    door Buffel73 » 14 feb 2016 08:46 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 642
  • Avic F970dab
    door matrafreak » 12 mar 2017 09:56 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 365
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 790
  • Probleem avic x1
    door Jopiejo » 03 dec 2014 20:32 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 483

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”