Sinds kort ben ik het bezit van een Chrysler Voyager 2.8 CRD, met een prima werkend navigatiesysteem.
Ik wil extra kaarten bestellen maar heb geen idee wat het merk is van het navigatiesysteem (Becker???).
Wie weet het?
Wat is het navigatiesysteem van een Chrysler Voyager 2.8CRD
-
- New Member
-
- Senior Member
Welkom op het forum!
Maar waarom meteen zo'n vraag die niemand kan beantwoorden?
Met de door jou genoemde gegevens kunnen we wel raden maar niets met enige zekerheid zeggen.
Ik hoop dat je begrip voor deze situatie kunt opbrengen want je kunt bijv net zo goed vragen welk merk banden er onder zit.
Kijk eens op de CD of DVD en stop deze in de computer. Vaak is er aan de directory en de files wel het een of ander te zeggen.
Als het een systeem is zoals hieronder is afgebeeld, een RB3 van Harman Becker, moet je terecht bij www.thommy.nl
Dit heeft niets met Becker te maken trouwens
Maar waarom meteen zo'n vraag die niemand kan beantwoorden?
Met de door jou genoemde gegevens kunnen we wel raden maar niets met enige zekerheid zeggen.
Ik hoop dat je begrip voor deze situatie kunt opbrengen want je kunt bijv net zo goed vragen welk merk banden er onder zit.
Kijk eens op de CD of DVD en stop deze in de computer. Vaak is er aan de directory en de files wel het een of ander te zeggen.
Als het een systeem is zoals hieronder is afgebeeld, een RB3 van Harman Becker, moet je terecht bij www.thommy.nl
Dit heeft niets met Becker te maken trouwens
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Gerritje - het is 'm!
excuses voor de wellicht wat naieve vraag. Banden heb ik meer verstand van - er liggen conti's onder...
Ik ga eens kijken op thommy.nl - bedankt!
excuses voor de wellicht wat naieve vraag. Banden heb ik meer verstand van - er liggen conti's onder...
Ik ga eens kijken op thommy.nl - bedankt!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 6641