wie weet waar de fout zit in mijn systeem?
ik heb een ms5000 systeem met een mi2100 multimedia box en een playstation 2
alles is naar behoren aangesloten navigatie werkt perfect, maar geen beeld met de playstation, kan dit een instelling zijn, of??
groeten Donny
playstation2 op de ms5000
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallol Donny
waar heb jij de blauw-witte draad van de mi-2100 op aangesloten , dit is een remote draad en als daar 12 volt opstaat krijg je beeld van de externe bron(playstation)
Topsport
waar heb jij de blauw-witte draad van de mi-2100 op aangesloten , dit is een remote draad en als daar 12 volt opstaat krijg je beeld van de externe bron(playstation)
Topsport
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
playstation2 op de ms5000
ontzettend bedankt voor de snelle reactie, en indredaad dat was het probleem, ik heb nu beeld, perfect
heeft u ook enig idee hoe ik de helderheid verander, mijn scherm zit namenlijk achter een origineel inbouwframe in een bmw 5 serie (e39), dus ik kan niet bij de knopjes boven op het scherm, en de helderheidsensor is dus ook bedekt
nogmaals bedankt voor de snelle reactie, en ik hoop dat u hier ook een oplossing voor heeft
groeten Donny
heeft u ook enig idee hoe ik de helderheid verander, mijn scherm zit namenlijk achter een origineel inbouwframe in een bmw 5 serie (e39), dus ik kan niet bij de knopjes boven op het scherm, en de helderheidsensor is dus ook bedekt
nogmaals bedankt voor de snelle reactie, en ik hoop dat u hier ook een oplossing voor heeft
groeten Donny
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Donny
de helderheid van het scherm is volgens mij alleen mogelijk met de knoppen bovenaan het scherm, dus dat wordt toch het inbouwpaneel losmaken , eenmaal goed instellen en weer terugplaatsen. succes
Topsport
de helderheid van het scherm is volgens mij alleen mogelijk met de knoppen bovenaan het scherm, dus dat wordt toch het inbouwpaneel losmaken , eenmaal goed instellen en weer terugplaatsen. succes
Topsport
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1