Zoals sommige reeds bekend was heb ik die PC5200 gekocht.
Ik wist het al, maar het is echt een supersnel apparaat (je).
Overal makkelijk weg te werken. En natuurlijk niet het kwetsbare cd gedeelte meer.
Aansluiten geen enkel probleem. Was in het bezit van de 5700..... dus over klikken.
Alleen TMC moest even opnieuw gedaan worden (mij geval helemaal), Maar dat vind ik niet zo een erg handige oplossing van vdo. Een plakstrip voor op het raam dat ging bij mij even fout...... dus plakstrip gelijk rot.
Uiteraard is het systeem niet heel erg netjes ingebouwd..... voor mijzelf gaat het altijd zo! (Velen schudden nu van ja achter hun beeldscherm.)
Ook ben ik in het bezit van TeleAtlas, nu navigeerde ik niet zoveel maar over een week nieuwe baan en gaat dat wel gebeuren. Van eerder weet ik dat NT beter was dan Ta. Dus mocht iemand nog NT hebben liggen hou ik me aanbevolen.
Zitten ook wel paar nieuwe functies op maar nog niet echt wat mee gedaan.
Tevens mochten er toch nog mensen een systeem als dit willen....... stuur dan een mailtje.
Misschien kan ik er toch nog aan een paar komen.
Prijs reeds gezakt naar 775, 00 euro. Geheel nieuw in doos. OP=OP
Mijn nieuwe VDO Dayton PC5200 in de galant
-
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Proficiat met je nieuwe systeem.
Als voormalig gebruiker van de 5700 zul je niet zo bijster veel veranderingen ontdekken maar ook hier moet een snelheidswinst merkbaar zijn.
Ondanks mijn enthousiasme over de meest recente toevoegingen bij NT blijven er onbegrijpelijke miskleunen voorkomen.
viewtopic.php?t=8604
Ook vorig jaar was er nog een discussie dat Navteq een complete reeds 3 jaar bestaande wijk in Amsterdam Stadionkwartier over het hoofd had gezien. Hetzelfde gebeurt bij TeleAtlas waar ook hele wijken die al jaren bestaan ineens weer missen in een nieuwe editie.
Anderzijds zijn er hier rotondes aangegeven die nog in uitvoering zijn of moeten worden genomen, ook dat is verwarrend.
Verder heeft Navteq om onverklaarbare redenen net iets meer dan de helft van het aantal POI's van wat TeleAtlas heeft. Dit geldt tevens voor de categorieën waar NT steken laat vallen. Kijk maar eens bij de hoofdcategorie Bak en Winkelen. Bij TA hele series geldautomaten, apotheken, winkels en centra. Hier doet NT het af met slechts 2 verdere mogelijkheden waarbij niets van banken of automaten te vinden is. Dood! De omvang in de TPD directory van de algemene Europese POI's is bij TA 96 Mb en bij NT slechts 53 Mb.
Maar bij de 5200 is het zo aardig dat je daarin kunt voorzien door NT in de ene sleuf te doen en de TA in de andere. Dan heb je steeds het beste van 2 werelden.
Als voormalig gebruiker van de 5700 zul je niet zo bijster veel veranderingen ontdekken maar ook hier moet een snelheidswinst merkbaar zijn.
Daar zijn de meningen nog sterk over verdeeld en dat zal ook wel zo blijven vrees ik.Ook ben ik in het bezit van TeleAtlas, nu navigeerde ik niet zoveel maar over een week nieuwe baan en gaat dat wel gebeuren. Van eerder weet ik dat NT beter was dan Ta.
Ondanks mijn enthousiasme over de meest recente toevoegingen bij NT blijven er onbegrijpelijke miskleunen voorkomen.
viewtopic.php?t=8604
Ook vorig jaar was er nog een discussie dat Navteq een complete reeds 3 jaar bestaande wijk in Amsterdam Stadionkwartier over het hoofd had gezien. Hetzelfde gebeurt bij TeleAtlas waar ook hele wijken die al jaren bestaan ineens weer missen in een nieuwe editie.
Anderzijds zijn er hier rotondes aangegeven die nog in uitvoering zijn of moeten worden genomen, ook dat is verwarrend.
Verder heeft Navteq om onverklaarbare redenen net iets meer dan de helft van het aantal POI's van wat TeleAtlas heeft. Dit geldt tevens voor de categorieën waar NT steken laat vallen. Kijk maar eens bij de hoofdcategorie Bak en Winkelen. Bij TA hele series geldautomaten, apotheken, winkels en centra. Hier doet NT het af met slechts 2 verdere mogelijkheden waarbij niets van banken of automaten te vinden is. Dood! De omvang in de TPD directory van de algemene Europese POI's is bij TA 96 Mb en bij NT slechts 53 Mb.
Maar bij de 5200 is het zo aardig dat je daarin kunt voorzien door NT in de ene sleuf te doen en de TA in de andere. Dan heb je steeds het beste van 2 werelden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
kan ik zomaar een nieuwe sd kaart in mijn garmin 3597 LMT stoppen
door beni » 23 mar 2015 13:13 » in Garmin -
Reacties: 2
Weergaves: 1124
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 793
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1705
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 552
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 516
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1064
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 666