Pioneer Avic-HD1bt met 2 GSM's probleem

mathieumornie:-)
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mei 2004 23:53

Pioneer Avic-HD1bt met 2 GSM's probleem

Bericht door mathieumornie:-) »

beste forumleden

ik heb mij een nieuwe wagen gekocht en heb er een pioneer avic-hd1bt laten inbouwen en ik rij er nu zo ongeveer al een 2maanden mee rond.
maar heb nog enkele vragen.

ik heb 2 nokia's een N70 en een N80
met de N70 wordt het meest gereden.
maar als ik dan instap met mijn N80 dan moet ik hem altijd handmatig verbinden door mijn N80 te selecteren in de lijst ook al is de N70 niet aanwezig.
maar wat ik zo raar vindt is als ik start dat hij zegt bluetooth apparaat gevonden maar dat hij niet de N80 automatisch verbind.

de N70 verbindt hij wel automatisch als die gsm geselecteerd staat.

en als mijn gsm ook geselecteerd staat verbindt hij ook automatisch.

maar als er met de N70 gereden is en ik stap dan in de auto met mijn N80 die geregistreerd en geautoriseerd staat.
zegt de gps bleutooth apparaat gevonden maar hij verbindt niet automatisch, dus dan moet ik mijn gsm verbinden door hem te selecteren.

en ik dacht dat het normaal automatisch zo moeten gaan.
normaal gaat hij gewoon de lijst af dus dan zou eerst de N70 moeten verbonden worden maar als hij die gsm niet vindt dan zou hij naar de 2de gsm moeten gaan zoeken de N80 maar dat doet hij niet.

en ik heb eigenlijk de gps gekocht en 3 weken later kwam de avic-hd3bt.
ik had nog aan mijn dealer gevraagd van ja gaat er een nieuw systeem uitkomen?
hij was op bijschool cursus gegaan voor pioneer. en ging mij dan alles vertellen en ging daarna mijn gps inbouwen.
maar hij zij er komen geen nieuwe systemen uit dus zij ik ok je mag de hd1bt inbouwen.
ik denk dat er nog sommige mensen zijn die dat tegen gekomen zijn. maar ja daar valt niets aan te doen waarschijnlijk.

alvast bedankt
mvg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088