Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Daarop passen alleen een aantal CE-Net wisselaars van Clarion alsmede de MW 6000 van VDO, te weten de 2 CeNet wisselaars van Clarion, zoals de DCZ 628, CD-wisselaar voor 6 discs met Ce NET-compatibiliteit alsmede de
CDC1255z, CD-wisselaar voor 12 discs met Ce NET-compatibiliteit en Optisch digitale uitgang.
Ik heb in mijn audi uit het jaar 2000 een Clarion vrx6570rz, na een kapotte dynamo en lege accu heeft de radio geen signaal meer. Hij is wel opgestart met system check en dmv de knop power indrukken door naar het normale systeem maar helaas...
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
In het kader van de verhuis-opruiming.
Een verhuisdoos vol met VDO Dayton 'spul'
Minimaal 1 werkende MS4200 RS, en een 6 CD wisselaar.
Afhalen te Amersfoort.