Hallo allemaal,
door een gelukje hebben mijn vrouw en ik de hand weten te leggen op een vdo-ms4100. Kan op de radio een wisselaar van Philips? De stekkers zijn dezelfde maar bij het drukken op de knop cdc komt er in het scherm - sluit wisselaar aan - te staan....
wie oh wie kan mij daar uitsluitsel over geven?
groeten,
Peter
philips wisselaar op een vdo ms4100
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo Peter,
Op een MS4100 moet een digitaal aangestuurde wisselaar zitten, de analoge types werken hier niet op, en naar ik meen te weten zijn alle Philips typen analoog, zoals de DC 022, 026 en de 032. Die werken met D2B besturing
Op pagina 7 van het VDO topic is een overzicht gemaakt van de wisselaars, daar kun je ook zien welke VDO wisselaars analoog zijn, en welke digitaal.
Succes,
JW
Op een MS4100 moet een digitaal aangestuurde wisselaar zitten, de analoge types werken hier niet op, en naar ik meen te weten zijn alle Philips typen analoog, zoals de DC 022, 026 en de 032. Die werken met D2B besturing
Op pagina 7 van het VDO topic is een overzicht gemaakt van de wisselaars, daar kun je ook zien welke VDO wisselaars analoog zijn, en welke digitaal.
Succes,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik was er al bang voor. Dan blijft er voor mij niets anders over dan de philips met wisselaar te verkopen en kijken welke wisselaar ik dan kan aanschaffen..... Afijn bedankt voor de info.....
Peter
Peter
Hide post links |
-
- Starting Member
vergeef me het feit dat ik nieuw ben hier, maar heb je een link voor me naar die lijst van COmatible wisselaars voor de ms4100? Ik heb gezocht maar niet echt veel gevonden....
Peter
Peter
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Peter,
Ja hoor, hier is die link http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/i ... &start=300 naar pagina 7 van dit topic.
Daar zie je in het midden een aantal wisselaars staan, en als je die aanklikt zul je ontdekken dat 3 daarvan digitaal zijn, te weten de CH0600, CH1000 en de CHD602S.
Succes bij het vinden van een jou passend exemplaar. Wellicht iets voor de rubriek: te koop gevraagd
Groet,
JW
Ja hoor, hier is die link http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/i ... &start=300 naar pagina 7 van dit topic.
Daar zie je in het midden een aantal wisselaars staan, en als je die aanklikt zul je ontdekken dat 3 daarvan digitaal zijn, te weten de CH0600, CH1000 en de CHD602S.
Succes bij het vinden van een jou passend exemplaar. Wellicht iets voor de rubriek: te koop gevraagd
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
In de bijgaande gebruikershandleiding staan drie types:
ch0400
ch0600
ch1000
als ik het goed begrijp zijn deze digitaal............en de cijfers in 't type zal wel te maken hebben met het aantal te wisselen cd's? resp 4 6 en 10.....
Afijn, alleen VDO-wisselaars kunnen op deze navigator of ook nog andere merken?
Peter
ch0400
ch0600
ch1000
als ik het goed begrijp zijn deze digitaal............en de cijfers in 't type zal wel te maken hebben met het aantal te wisselen cd's? resp 4 6 en 10.....
Afijn, alleen VDO-wisselaars kunnen op deze navigator of ook nog andere merken?
Peter
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Peter,
Inderdaad, die CH0400 is er ook nog, dat is een 1-DIN wisselaar voor 4 CD's voor inbouw in het dashboard dus.
Die wisselaar is voor zover ik weet niet meer regulier te koop, was ook stevig aan de prijs.
Naast de in jouw handleiding staande types is er dus nu ook de genoemde CHD602S.
Of er ook andere dan VDO wisselaars aangesloten kunnen worden weet ik niet, het zou me verrassen als dat kon. Maar ja, ik laat me graag verrassen, dus wie weet meer?
Groet,
JW
Inderdaad, die CH0400 is er ook nog, dat is een 1-DIN wisselaar voor 4 CD's voor inbouw in het dashboard dus.
Die wisselaar is voor zover ik weet niet meer regulier te koop, was ook stevig aan de prijs.
Naast de in jouw handleiding staande types is er dus nu ook de genoemde CHD602S.
Of er ook andere dan VDO wisselaars aangesloten kunnen worden weet ik niet, het zou me verrassen als dat kon. Maar ja, ik laat me graag verrassen, dus wie weet meer?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
S.V.P. geen aanbiedingen in dit gedeelte van het Forum.
Alleen toegestaan in te koop en of te koop gevraagd.
Moderater Han
Alleen toegestaan in te koop en of te koop gevraagd.
Moderater Han
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0