Die opvatting deel ik niet, en ook Gerritje denkt daar anders over, zie boven:johnwoo schreef:Als je navigeert dan ga ik ervan uit dat je ook de route volgt die wordt aangegeven op je navigatie. De route wordt opgeslagen in het geheugen en je kan met alle gemak een DVD gaan kijken. het wisselen van DVD kost al weinig tijd omdat je hem ook eerst nog moet plaatsen. Die kleine handeling om de navigatie DVD er uit te halen mag je dan ook eigenlijk niet om klagen. (klagen is misschien niet het juiste woord)
Ik begrijp dat je natuurlijk de navigatie DVD op een Harddisk wilt hebben zodat je geen navigatie DVD in je systeem hoeft te hebben maar dan ben je ook iets meer centjes kwijt voor een compleet systeem.
Als je alles bekijkt dan denk ik dat je met het nieuwe Pioneer systeem AVIC-D3 (BT) het best tot je recht komt.
Waarmee ik het dus geheel en al eens ben, door schade en schande wijzer gewordenGerritje schreef:.....Deze faciliteit is er alleen maar bij gemaakt om de DVD/CD-speler ook voor andere doelen te kunnen gebruiken.
Het veelvuldig gebruik van deze wisseltruc moet echter ten sterkste worden ontmoedigd. Vrijwel alle apparaten die hiermede zijn uitgerust krijgen of zelf probleempjes of de gegevensdragers raken permanent beschadigd.
Groet,
JW