Pioneer AVIC-D3BT (met bluetooth)

lijn76
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 feb 2007 17:24

Bericht door lijn76 »

johnwoo schreef:Dan zit de Carshop er naast :? Er zit zelfs een stekkertje achterop de AVIC-D3 waar opstaat dat het om het achteruit signaal gaat. Hij is bij mij wel aangesloten en werkt perfect..

LET OP: Sluit je hem niet aan en je rijd achteruit (zoals ik elke dag bij het uitrijden van de garage) dan zit je navigatie telkens die aantal meters er naast omdat hij denkt dat je vooruit rijd.. Hiermee raakt je hele nav in de war en heb je een nav die niet juist is afgesteld.

Je kunt het zelfs zien in je nav menu. Bij instellingen waar je ook kan zien hoeveel GPS antennes momenteel zijn geconnect. Daar staat ook het achteruitrij signaal bij. Hier kun je dus ook testen of hij goed werkt. Er staat dus AAN of UIT..

Ik zou er dan ook mee terug gaan om alsnog je achteruit signaal aan te laten sluiten!!
Ook als inbouw voor niets is geweest, je betaald genoeg voor het systeem dus moet het inbouwen ook goed gedaan worden. Geen half werk accepteren.. Het gaat om het aantal uren die eraan besteed moeten worden omdat het even wat tijd kost om de pulse voor het achteruit signaal te vinden.

LET OP: Sluit je hem niet aan en je rijd achteruit (zoals ik elke dag bij het uitrijden van de garage) dan zit je navigatie telkens die aantal meters er naast omdat hij denkt dat je vooruit rijd.. Hiermee raakt je hele nav in de war en heb je een nav die niet juist is afgesteld.
Maar natuurlijk ga je als je dagelijks naar je werk rijd voordat je de garage uitrijd je navigatie activeren, voor het geval je je werk niet meer kan vinden, maar wat nog belangrijker is, dat je op de centimeter nauwkeurig moet kunnen navigeren.

En als je dan toch ergens naar toe moet en de weg niet weet, rij je natuurlijk meer achteruit dan vooruit.

Gr.R.S.
Pioneer ANH-9PR + Pioneer Subwoofer 100 Watt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

Klopt als een bus! Dat was mijn punt zeg maar haha :D
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lijn76
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 feb 2007 17:24

Bericht door lijn76 »

johnwoo schreef:Klopt als een bus! Dat was mijn punt zeg maar haha :D
Het is natuurlijk wel zo dat het in de beschrijving staat dat je het kan aansluiten, maar zeg nou zelf, wanneer komt het voor als je een route berekend, meters achteruit gaat rijden, daarbij komt nog dat je navi constant kalibreert, dus zal je altijd wel op je bestemming komen al is het niet op de milimeter nauwkeurig, toch :?:

Gr.R.S.
Pioneer ANH-9PR + Pioneer Subwoofer 100 Watt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

johnwoo schreef:Klopt als een bus! Dat was mijn punt zeg maar haha :D
Ik neem aan dat je daarbij doelt op je eerdere posting:
LET OP: Sluit je hem niet aan en je rijd achteruit (zoals ik elke dag bij het uitrijden van de garage) dan zit je navigatie telkens die aantal meters er naast omdat hij denkt dat je vooruit rijd.. Hiermee raakt je hele nav in de war en heb je een nav die niet juist is afgesteld.
Die mening deel ik voor de volle 100%.
En als je het verhaal in T&T over Achteruitrij signaal aansluiten? leest zul je begrijpen waarom ik dat zeg :wink:

We komen beiden tot de zelfde conclusie: Aansluiten die achteruit :!: :!:
Zoals je het zo treffend schreef:
Ik zou er dan ook mee terug gaan om alsnog je achteruit signaal aan te laten sluiten!!
Ook als inbouw voor niets is geweest, je betaald genoeg voor het systeem dus moet het inbouwen ook goed gedaan worden. Geen half werk accepteren.. Het gaat om het aantal uren die eraan besteed moeten worden omdat het even wat tijd kost om de pulse voor het achteruit signaal te vinden.
Zó is het :Yes:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Goed voor elkaar :geluk:
En met jouw overtuigingskracht zal rovers toch even op de kop moeten gaan krabben :respect:
In dit draadje had hij ook al problemen om de achteruit te laten aansluiten en ondanks onze aanwijzingen destijds is hij er nu wederom ingetrapt (patrickr en pfrovers zijn vlgs hemzelf, dezelfde persoon)
viewtopic.php?p=41749#41749
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

Laten we het in ieder geval hopen :shock:

(helemaal vreemd dat die shop zegt dat het er niet op zit)
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pfrovers
Junior Member
Junior Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jan 2004 21:35

Bericht door pfrovers »

Maar hij doet het goed, ik had geen zin meer in al die ellende. Maar nu laat ik mijn VDO in mijn Polo aansluiten door een goede kennis. Die sluit alles aan, zoals achteruit en snelheidspulse (zit trouwens gewoon in de Iso stekker).

Dit heeft niets te maken met overtuigingskracht, maar met het feit dat ik er weinig verstand van heb. Anders bleef ik er mee bezig. Het leven bestaat uit meer dan navigatie, al denk ik vaak dat het anders is :?

Dit omdat ik weer twijfel tussen mijn VDO en Becker, maar daar krijg ik geen antwoord op!!.
Net of ik de adviezen in de wind sla, dit is echt niet zo.

Nu begrijp ik waarom ik geen reactie meer krijg van Gerritje, mijn oude stadsgenoot uit Oosterhout, waar ik jaren heb gediend. Ik heb bier ook niet om gevraagd, en niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.

Erg jammer, dat het zo is gelopen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Patrick
Nu begrijp ik waarom ik geen reactie meer krijg van Gerritje, mijn oude stadsgenoot uit Oosterhout, waar ik jaren heb gediend. Ik heb bier ook niet om gevraagd, en niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Jij kunt het wel begrijpen maar in alle eerlijkheid, ik nog niet.
Je kunt van mij net zo veel reactie krijgen als je wilt maar tegen een computercrash kan ik niet op en mijn berichten zijn verdwenen. N.a.v. viewtopic.php?p=44074#44074 schreef ik ongeveer:

Je vraagt in dit item om voor jou een paar duivels dilemma's op te lossen en dat zal moeilijk gaan. Immers, er is geen goede combinatie mogelijk met de bestaande apparatuur of door een combinatie van enkele onderdelen. Natuurlijk kan de Pioneer niet op tegen de Becker en de laatste niet tegen de VDO-presentatie.
Zet alle voor en nadelen in een spreadsheet en geef alle voor en nadelen een zwaartecijfer. Dan komt er vanzelf een resultaat uit. (Kepner Trego: Probleemanalyse en Besluitvorming het gebruik van score sheets!)


Inderdaad jammer als je er dan nog niet uitkomt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pfrovers
Junior Member
Junior Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jan 2004 21:35

Bericht door pfrovers »

Gerritje bedankt voor je reactie, daar kon je inderdaad niets aan doen.
Maar goed, alle misverstanden uit de wereld.

Het is inderdaad een duivels dilema :twisted:
Ik kom er dan ook niet uit, dat schema is inderdaad een goed idee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

dajomas schreef: Hallo,

op het forum zag ik dat jij een Pioneer AVIC-D3BT hebt.

Ik ben zeer geinteresseerd in dit Navigatie apparaat maar voordat ik hem ga kopen wil ik graag weten of het mogelijk is om tijdens het navigeren een CD af te spelen.

Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om het apparaat in het echt te zien maar ik ben zeer enthousiast over alle beschrijvingen.

Alleen als er alleen maar gekozen kan worden tussen navigeren OF CD luisteren OF DVD spelen en ik dat niet kan combineren (navigeren EN CD luisteren of navigeren EN DVD spelen) dan heeft het apparaat voor mij geen nut.

Alvast bedankt voor je info.

Greetinx
Johan
Hey Johan, dit is zeker mogelijk met het Pioneer systeem.

Wat hij doet is de route in een geheugen laden waardoor je geen navigatie DVD meer nodig bent. Wat hij wel doet (zoals ik gelezen heb) is dat wanneer de route echt totaal wordt genegeerd dat je dan bij het opnieuw berekenen van de route de DVD weer even nodig bent. Dit is echter maar kort. Mede omdat deze functionaliteit erop zit heb ik voor dit systeem gekozen.

Maar wat ik ook nog gedaan heb is een iPod kabel erbij nemen. Dan hoef je voor muziek in ieder geval geen schijven te wisselen en dit werkt perfect. Kost maar 29 euro o.i.d. en daar zou ik het niet voor laten. Als je een iPod hebt dan.

Ik ben er zeer tevreden over en navigeren gaat ook perfect. Enige nadeel is dat je zelf geen POI's kunt toevoegen maar een echt nadeel wil ik dit niet noemen, meer van jammer dat het er niet op zit.

Let op dat je ook nog een 2-din slot moet kopen voor je nav. Kost ook weer geld en als je Bluetooth wil ben je nog eens 100 euro meer kwijt. Toch moet ik zeggen dat het het geld zeker waard is. Af en toe haperd me Bluetooth gsm wel eens maar dat ligt volgensmij meer aan SAMSUNG dan aan de Pioneer zelf.

Heb ik je zo kunnen helpen bij je keuze?
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dajomas
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2007 10:48

Bericht door dajomas »

@johnwoo

Thanx. Ja dat helpt zeker. Aangezien ik geen iPod heb denk ik dat ik die kabel maar laat zitten. En mede vanwege de BT functionaliteit ben ik erg geinteresseerd.

Is er al iemand die dit apparaat icm een Nokia telefoon gebruikt?
En is er hier iemand die hem in een Peugeot 307SW heeft ingebouwd (ivm het bedienen van het on-board computer systeem)?

Thanx
Greetinx
Johan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

dajomas schreef: Is er al iemand die dit apparaat icm een Nokia telefoon gebruikt?
Heb je al even naar dit pdf bestand gekeken?

http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/B ... yGuide.pdf

Zie je meteen of je gsm compatible is met de AVIC-D3BT :D

M.b.t. je boordcomputer in je Peugeot zal ik nog even de handleiding doorlezen. Weet namelijk niet zeker of dit daadwerkelijk wordt ondersteund.
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

dajomas schreef: Is er al iemand die dit apparaat icm een Nokia telefoon gebruikt?
En is er hier iemand die hem in een Peugeot 307SW heeft ingebouwd (ivm het bedienen van het on-board computer systeem)?

Thanx
Greetinx
Johan
Hij werkt met een Nokia telefoon, alleen per Nokia telefoon verschillend of je elk nummer apart kunt overzenden of alles tegelijk via markeren aan/uit.

Mbt P307, van welk jaar is de 307?
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dajomas
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2007 10:48

Bericht door dajomas »

Mbt P307, van welk jaar is de 307?
De peugeot is van 2005. Een van de laatste van het oude model (met de kleinere gril, dus niet die enorme clowns mond).

Dan is er bij mij nog een vraag opgekomen: Is het zo dat voor elke keer dat ik een route wil laten berekenen in Nederland, ik de DVD moet plaatsen of kan het systeem bijvoorbeeld heel Nederland in z'n geheugen kwijt? Maw. hoeveel informatie kan het systeem in z'n geheugen kwijt?

Thanx.

Greetinx
Johan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

dajomas schreef:De peugeot is van 2005. Een van de laatste van het oude model (met de kleinere gril, dus niet die enorme clowns mond).
en bedankt...hahaha

maar heb jij een RD4 of RD3 radio?
in geval van een RD3 is het niet zo moeilijk, heb je een RD4 dan wordt het lastiger omdat de boordcomputer via de radio bediend wordt. Je zult dan of het display ook moeten vervangen of een speciale bedieningsknop voor de boordcomputer moeten toevoegen welke bij de handrem komt.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als er iets wordt opgeslagen bij een navigatie is het uitsluitend de route en een zône eromheen.
De breedte van de zône is soms instelbaar.
Dus om iets opgeslagen te krijgen moet er eerst een route worden berekend en dat gaat uitsluitend door een bestemming op te geven.
Deze faciliteit is er alleen maar bij gemaakt om de DVD/CD-speler ook voor andere doelen te kunnen gebruiken.
Het veelvuldig gebruik van deze wisseltruc moet echter ten sterkste worden ontmoedigd. Vrijwel alle apparaten die heirmede zijn uitgerust krijgen of zelf probleempjes of de gegevensdragers raken permanent beschadigd.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

Oplossing:

Gewoon een iPod kopen met kabel voor je AVIC-D3BT en daar mp3's en video's opzetten. Ik zelf heb een tool om DVD's om te zetten naar iPod video.

:D
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Uiteraard is dat de meest elegante oplossing
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dajomas
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2007 10:48

Bericht door dajomas »

Mits je een iPod hebt natuurlijk..... Maar die heb ik niet en die komt er op korte termijn ook niet.... Dus misschien toch maar de Kenwood DNX7200.......
Disclaimer:

All bits and bytes contained within this message have been recycled and are not tested on animals

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Over die Kenwood DNX7200 is al eerder gepubliceerd.
Mijn conclusie was toen dat dit gewoon een handheld is met een groot scherm. Een klein beetje consumentenverlakkerij als je nog een leek bent op navigatiegebied.
In navigatiekwaliteit en betrouwbaarheid niet te vergelijken met een D3BT omdat er geen snelheidssignaal kan worden aangesloten, en satellietontvangst net zo goed of slecht als een TomTom of welke andere ook. Met alle beperkingen van tunnels, bladerdak, hogere gebouwen, stalen bruggen, parkeergarages, regenbuien etc.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dajomas
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2007 10:48

Bericht door dajomas »

In navigatiekwaliteit en betrouwbaarheid niet te vergelijken met een D3BT omdat er geen snelheidssignaal kan worden aangesloten, en satellietontvangst net zo goed of slecht als een TomTom of welke andere ook. Met alle beperkingen van tunnels, bladerdak, hogere gebouwen, stalen bruggen, parkeergarages, regenbuien etc.
En dat is nou juist de reden om een inbouw te nemen. (althans voor mij in ieder geval)

Zucht... Ik ben nog steeds erg enthousiast over de Pioneer. Maar als ik vaak de DVD moet wisselen dan begin ik toch te twijfelen...
Disclaimer:

All bits and bytes contained within this message have been recycled and are not tested on animals

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wacht anders even op de nieuwe VDO VRM 6200, in combinatie met de PC5200.
Een andere mogelijkheid is die PC5200 te combineren met een Kenwood Headunit, Gentry kan je daar aaaaalles over vertellen :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dajomas
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2007 10:48

Bericht door dajomas »

Gentry kan je daar aaaaalles over vertellen
Ben al met hem aan het chatten daarover. Misschien dat ik wel weer voor een los systeem ga kiezen met een los scherm... (Weliswaar geen BT maar ik kan dan wel m'n huidige radio houden)
Disclaimer:

All bits and bytes contained within this message have been recycled and are not tested on animals

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johnwoo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 10 apr 2007 21:32

Bericht door johnwoo »

Als je navigeert dan ga ik ervan uit dat je ook de route volgt die wordt aangegeven op je navigatie. De route wordt opgeslagen in het geheugen en je kan met alle gemak een DVD gaan kijken. het wisselen van DVD kost al weinig tijd omdat je hem ook eerst nog moet plaatsen. Die kleine handeling om de navigatie DVD er uit te halen mag je dan ook eigenlijk niet om klagen. (klagen is misschien niet het juiste woord)

Ik begrijp dat je natuurlijk de navigatie DVD op een Harddisk wilt hebben zodat je geen navigatie DVD in je systeem hoeft te hebben maar dan ben je ook iets meer centjes kwijt voor een compleet systeem.

Als je alles bekijkt dan denk ik dat je met het nieuwe Pioneer systeem AVIC-D3 (BT) het best tot je recht komt.
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

johnwoo schreef:Als je alles bekijkt dan denk ik dat je met het nieuwe Pioneer systeem AVIC-D3 (BT) het best tot je recht komt.
ben ik niet helemaal met je eens, je kunt ook een Kenwood DDX nemen icm een KNA 520, dat is de beste oplossing, geen geshuffle met navigatie DVD's etc en je kunt POI's toevoegen etc.
Praktijk heeft geleerd dat de navi DVD toch beschadigd op den duur, met alle gevolgen vandien.
Of de combinatie die ik heb, of de nieuwe VDO VRM6200 icm een PC5200, ook niet te versmaden, verwachte verkoopprijs onder de € 1600,-, met BT en Ipod bediening!

Ik blijf het nadeel van de Pioneer toch de dure en late updates vinden buiten het geshuffle, mijn mening hoor.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer AVIC-HD1BT incl bluetooth module
    door Erick » 02 jun 2015 23:12 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1363
  • Ruilen Pioneer HD1bt compleet tegen RNS 510 bluetooth module
    door Erick » 13 jun 2015 18:27 » in Ruilen / Gratis op te halen
    Reacties: 0
    Weergaves: 855
  • bluetooth avic 9210bt
    door renez » 11 okt 2015 11:45 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 602
  • Avic-F900BT bluetooth module stuk / vervangen
    door Steff&finn2013 » 05 okt 2015 23:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 674
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 790
  • Pioneer Avic F700bt EU
    door PC-Gamer » 22 feb 2018 19:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 881
  • Pioneer avic F900BT
    door Leonardo12345 » 23 okt 2014 14:12 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2625

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”