Dag,
Ik ben nieuw in deze forum. Ik heb gisteren Pioneer avic D3BT gemonteerd €1599incl montage+ipod+adapter voor mijn stuurbedeining. is heel goeie apparaat, maar sinds gistern probeer ik mijn contact pers. van mijn telefoon te verstuuren via de Bt naar mijn navigatie, maar dat lukt niet en ook ik krijg geen info. TMC op mijn scherm.
Kan je hier mee helpen.
Alvast bedankt.
Navigatie
-
- New Member
-
- Senior Member
Als wij zo knap zouden zijn om op basis van deze uiterst summiere informatie een oplossing te bieden, zaten we niet op een forum maar op een tropisch eiland ons geld op te maken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Navigatie
Dus je hebt de montage aan jezelf betaald?Seat TOLEDO 2L TDI en nog schreef:Dag,
Ik heb gisteren Pioneer avic D3BT gemonteerd €1599incl montage+ipod+adapter voor mijn stuurbedeining (...) Kan je hier mee helpen. Alvast bedankt.
Tsja, kon jij dat ook maar, maar dan met een wat minder summiere vraagstelling.Wat kan je lullen zeg!
Wie kaatst, enz. Qui se ipse laudat, cito derisorem invenit!
Tamelijk onbeschoft hoor.
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
Met dit type reactie en kreupel nederlands toon je je je niet echt een aanwinst voor het forum.Wat kan je lullen zeg! en trouwns is al OPGELOST
We danken je voor je bezoek en wensen je een prettig verblijf elders.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Navigatie
Bessie schreef:Dus je hebt de montage aan jezelf betaald?Seat TOLEDO 2L TDI en nog schreef:Dag,
Ik heb gisteren Pioneer avic D3BT gemonteerd €1599incl montage+ipod+adapter voor mijn stuurbedeining (...) Kan je hier mee helpen. Alvast bedankt.
Tsja, kon jij dat ook maar, maar dan met een wat minder summiere vraagstelling.Wat kan je lullen zeg!
Wie kaatst, enz. Qui se ipse laudat, cito derisorem invenit!
Tamelijk onbeschoft hoor.
Mors Sceptra Ligonibus Æquat
Hide post links |
-
- Normal Member
Het probleem is dat je duidelijk aan moet geven hoe je alles hebt aangesloten.
Bijvoorbeeld: "Met alleen mijn systeem doet het niet" kun je niet zoveel. Dan heb je tal van dingen die de oorzaak kunnen zijn.
Probeer daarom ook altijd zo veel mogelijk (detail) informatie te geven over de problemen die je ervaard zodat er niet telkens heen en weer gejanust hoeft te worden.
Ik ben in ieder geval blij dat het opgelost is. Als je even verteld wat je oplossing is dan kun je andere mensen die dezelfde problemen ervaren er ook mee helpen
Bijvoorbeeld: "Met alleen mijn systeem doet het niet" kun je niet zoveel. Dan heb je tal van dingen die de oorzaak kunnen zijn.
Probeer daarom ook altijd zo veel mogelijk (detail) informatie te geven over de problemen die je ervaard zodat er niet telkens heen en weer gejanust hoeft te worden.
Ik ben in ieder geval blij dat het opgelost is. Als je even verteld wat je oplossing is dan kun je andere mensen die dezelfde problemen ervaren er ook mee helpen
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-