Blaupunkt DX-R4/RNS4

brouwer2001
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2007 21:10

Blaupunkt DX-R4/RNS4

Bericht door brouwer2001 »

hallo ik heb een bp dx-r4/rns4 bekregen van iemand maar heb alleen de gebruiksaanwijzing en geen inbouwgegevens bij gekregen nu heb ik al diversen forum berichten gelezen en ik moet nog 2 draden trekken de snelheid en achteruit nu heb ik via de pulse links gevonden deawoo lanos 1997 zelf rij ik 1 van 2000 maar daar zal wel niet veel verschil in zitten. nu stond daar deze tekst: Am Motorsteuergerät, rechts unter Handschuhfach, 24-PIN Stecker, PIN 2 braun nu mijn duits er beroert is kom ik op : op ............, rechts onder handschoenenkasje,24pin tsekker, pin2 bruin klopt dit een beetje het wordt Motorsteuergerät geprobeert op te zoeken maar helaas niks. moet je voor je achteruit helemaal van achter komen of is er een plek dichterbij?

alvast bedank

ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-KJ-
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 dec 2006 14:18

Bericht door -KJ- »

Als je leestekens en hoofdletters gebruikt zou je tekst een stuk leesbaarder worden....

Een Motorsteuergerät is het motormanagement, de computer die de hersenen van de auto vormt. Deze zit meestal in een metaalkleurig kastje ter grootte van een broodtrommeltje. Er komen enkele kabelbomen uit dit met stekkers met veel pinnen aan het kastje vastzitten.

Je dealer kan precies vertellen waar deze zit. Pas goed op met aansluiten, want een kortsluiting kan het motormanagement naar z'n grootje helpen. Reken op 750-1000 Euro schade als het misgaat.

Het achteruitsignaal kun je het eenvoudigst van je achteruitrijlamp halen, 1 draadje trekken is voldende.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Blaupunkt FX SD kaart ruilen
    door FOCUSopFORD » 11 jun 2015 22:45 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 791

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”