Misschien een rare vraag maar ik heb geen TMC signaal.
Volgens mijn heb ik iets verkeerd aangesloten!
Is het noodzakelijk om de mute kabel te verbinden met de radio om een signaal te krijgen voor de TMC?
Groeten
michael
Rare vraag: geen TMC-signaal?
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Ja dat is zeker een rare vraag.
Zonder gegevens over radio, evt TMC box, navigatieapparaat etc. zouden wij raadseltjes moeten oplossen, dat is meer voor de paashaas!
Ik stel voor dat je het nog een keer probeert en dan de vraag stelt in de rubriek van de navigatie waar deze thuis hoort. Dit is meer iets voor technische bijzonderheden van het TMC systeem zoals het wordt gebruikt.
Zonder gegevens over radio, evt TMC box, navigatieapparaat etc. zouden wij raadseltjes moeten oplossen, dat is meer voor de paashaas!
Ik stel voor dat je het nog een keer probeert en dan de vraag stelt in de rubriek van de navigatie waar deze thuis hoort. Dit is meer iets voor technische bijzonderheden van het TMC systeem zoals het wordt gebruikt.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Je vraag is inderdaad niet te beantwoorden. Zonder enige gegevens over je Navi en evt. TMC systeem weten we echt niet wat de evt. oorzaak kan zijn.
Het is dat m'n herinnering me (nog) niet in de steek laat, en ik me iets herinnerde van een inbouw in een BMW.
Dat heb ik opgezocht, en inderdaad, daar komt een MS 5500 te voorschijn. Maar niks over een TMC box, welk type je hebt, hoe je 'm aangesloten hebt, antenne etc.
En dus ligt de bal bij jou: geef zoveel mogelijk info, misschien kunnen we je dan verder helpen.
Dan kan dit topic ook verplaatst worden, als je het inderdaad over je MS 5500 hebt hoort het bij VDO thuis, niet hier.
Op die manier hebben anderen er ook meer aan, als ze vergelijkbare problemen hebben
Groet,
JW
Het is dat m'n herinnering me (nog) niet in de steek laat, en ik me iets herinnerde van een inbouw in een BMW.
Dat heb ik opgezocht, en inderdaad, daar komt een MS 5500 te voorschijn. Maar niks over een TMC box, welk type je hebt, hoe je 'm aangesloten hebt, antenne etc.
En dus ligt de bal bij jou: geef zoveel mogelijk info, misschien kunnen we je dan verder helpen.
Dan kan dit topic ook verplaatst worden, als je het inderdaad over je MS 5500 hebt hoort het bij VDO thuis, niet hier.
Op die manier hebben anderen er ook meer aan, als ze vergelijkbare problemen hebben
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 839