Hallo allemaal!
Ik heb me sinds kort hier aangemeld voor meer info over mijn navigatie systeem.Ik zit met het volgende;
Uit mijn vaders Volvo kwam de Carin 522 deze heeft daar altijd gewerkt. Nu hij een nieuwe auto heeft kon ik de installatie gratis overnemen.
Vandaag alles ingebouwd en netjes aangesloten. Enkel werkt het niet zoals het zou moeten zijn. Hij vind namelijk geen satelliet. Ik heb wat gezocht hier op het forum maar kon geen bevredigend antwoord vinden hoe nu verder.
Ik heb de code 6330 ingevoerd in het diagnose menu, hier kwam ik het volgende tegen.
-Meldingen lezen:
Probleem code 1
3 problemen
Aard van probleem HW probleem
-GPS data lezen:
ontvangerstatus : rec. error
0 sats
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met mijn ontvanger?
Verdere gegevens:
serienummer: SY587/02
HWnummer: 0202
SWnummer:0480
Kunnen jullie mij hiermee helpen?Het zou mooi zijn als het weer gaat werken allemaal.
Het is btw voor de 1e keer dat ik zo'n systeem inbouw.
Greets gijs
Help! Problemen met Philips Carin 522
-
- New Member
-
- New Member
Het is al deels opgelost.
-Ik had mijn GPS ontvanger verkeerd gemonteerd
-Software opnieuw geinstalleerd
En nu heb ik wel ontvangst en hij geeft geen problemen en meldingen meer in het diagnose scherm.
Alleen nog even uitzoeken hoe ik de positie goed krijg; hij geeft aan dat ik ergens anders in mijn woonplaats sta dan ik werkelijk ben.
-Ik had mijn GPS ontvanger verkeerd gemonteerd
-Software opnieuw geinstalleerd
En nu heb ik wel ontvangst en hij geeft geen problemen en meldingen meer in het diagnose scherm.
Alleen nog even uitzoeken hoe ik de positie goed krijg; hij geeft aan dat ik ergens anders in mijn woonplaats sta dan ik werkelijk ben.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Dat los je vermoedelijk op door een calibratierit te doen: zet je navi aan, voer GEEN route in, en ga eens een km of 5 met flink wat bochtjes rijden door je wijk. Zo krijgt je navi de kans zich te calibreren.
Ik neem overigens WEL aan dat je de geschakelde plus en de constante plus beide goed hebt aangesloten.
Ik neem overigens WEL aan dat je de geschakelde plus en de constante plus beide goed hebt aangesloten.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-