ik loop tegen het feit aan dat ik mijn Becker Indianapolis niet kan inbouwen in mijn Citroën Saxo. Ik heb al in dit foum gevonden (met dank aan JW voor de nodige info) dat je hiervoor zaken dient te solderen om zo een puls signaal te verkrijgen.
Ik heb 2 vragen hierover:
1. Aangezien ik dit zelf eigenlijk niet durf te doen (ben geen held met de soldeerbout): kan iemand (een forum bezoeker) een inschatting doen hoeveel tijd of kosten hiermee gemoeid zijn als dit wordt uitgevoerd door een Citroën dealer c.q. een inbouwstation? Mocht dit namelijk te prijzig worden, overweeg ik de Becker dan maar in de uitverkoop te doen en een zuignap navi aan te schaffen (waar ik eigenlijk geen voorstander van ben, want ik ben dol op de Becker).
2. Het viel me bovendien op dat ook de spanning bij het verwijderen van de sleutel uit het contact compleet van het navigatiesysteem af gaat. De code van de codekaart invoeren is telkens nodig bij starten van het navigatiesysteem.
Is dit zo'n geval van dat de constante spanning op de verkeerde pin staat in de Citroën Saxo?
Overigens jammer dat de Indianapolis nog niet de mogelijkheid heeft om zonder GAL signaal te navigeren. De nieuwe Cascade kan dit wel (las ik toevallig in de handleiding).