Ik heb de radio inmiddels geregistreerd via www.c-iq.net en de vorige eigenaar heeft 'm uitgeboekt.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nu wil ik de meeste actuele kaart van de Benelux hebben, voor een jaar kost dit 89 euro + meest actuele flitsinfo 20 euro voor een jaar.
a) Er zitten nu kaart CD-Roms bij van 2005/01 TeleAtlas. Als ik nog voor 1 april voor bovengenoemde opties kies krijg ik dan automatisch de meest actuele CD-Roms thuisgestuurd?
b) En hoe zit het na 1 april, kan ik dan ook nog de meest actuele Benelux kaarten krijgen + meest actuele flits info?
c) En nog een vraag over TMC, hoe werkt dat, ik heb begrepen dat de radio voor de flitsinfo gebruik maakt van TMC; wat hij doorkrijgt via de FM band, dit wordt dus ook gelijk geactiveerd als je bij c-iq.net kiest voor een flitsinfo abonnement?
Ik snap er nog niet zoveel van en sta gelijk al voor een dilemma
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
d) Vorige eigenaar maakte gebruik van de TeleAtlas cd-rom, er zitten ook Navteq cd-roms bij, wat is het beste en kun je onbeperkt switchen of kan dat niet zomaar?
e) En nog een laatste vraag over de software waarop de radio draait, ik heb begrepen dat dit te updaten is, hoe kun je nagaan of je de meest actuele versie hebt en zo niet hoe kom je daaraan? En krijg je die eventueel automatisch meegestuurd met nieuwe kaarten van 2007 ?
f) Is een flitsinfo abo ook af te sluiten in samenwerking met een unlimited contract?