Nieuw hier: vragen over de VDO Dayton MS4200RS

hagee
New Member
New Member

Nieuw hier: vragen over de VDO Dayton MS4200RS

Bericht door hagee »

Hallo,

heb sinds vanmiddag via een bekende een gebruikte MS4200 RS navigatie radio.

Een aantal vragen:

1.) als ik de taal wil wijzigen kan ik kiezen uit ENG of DUI - anders vraagt het systeem een CD, deze heb ik niet. Is dit ergens te downloaden?

2.) Heb alleen kaarten van oost europa, heb van de C-IQ site nu de NL + nog meer gedownload. Hoe krijg ik dit aan de praat?

3.) Hoe kan ik het systeem updaten, volgens mij staat er nu bij aanzetten iets van versie 0.54 in het scherm.

Dank u bijvoorbaat voor reactie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Welkom op het forum en ik zie tot mijn verbijstering dat je een klein probleempje hebt met lezen.
Althans, dat maak ik op uit de formulering van je vragen die over een onderwerp gaan waarover hier niet wordt gediscussieerd en waarvoor je het reglement voor akkoord hebt verklaard. Geen gezeur over downloaden en/of illegale kopieën/activiteiten. Alles wat er legaal te downloaden is bij C-IQ is bedoeld voor diegenen die al een abonnement/vrijschakeling hebben

De kaartenbrij waar jij het over hebt is mij vreemd. Hoe bedoel je alleen Oost Europa? Voor een 4200RS?
Als je iets wilt met deze navigatieradio zul je te allen tijde een abonnement bij C-IQ moeten afsluiten. Zonder de daar tegen betaling verkregen code werkt deze niet en kun je hem gewoon meegeven met het grof vuil.
Het voordeel van betalen is tevens dat je alle kaarten gratis krijgt plus de updates voor het besturingssysteem.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hagee
New Member
New Member

wat een welkom

Bericht door hagee »

Hoi Gerrit,

Ik heb gewoon de kaarten van de C-IQ site gedownload en gebrand. Nu heb ik zojuist via de C-iQ site een code gekocht en gekregen voor de BENELUX. Wat doe ik hier verkeerd aan? Ik kan ze nu toch gewoon gaan gebruiken?

Ik heb 3 cd's erbij gehad, 1 met nr. 1, dit is hoofdwegen van europa, dan nr. 2, dit is met allemaal oost europese landen. Dan nog een cd 3 met zuid europese landen. Geen van allen zijn werkend, ze zijn wel allemaal legaal en origineel. Graag een wat positievere reactie, ik ben nieuw hier, weet nog niet veel.

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aangezien je niet er bij vertelde dat je een code hebt leek het voor de ahnd te liggen dat je op andere wijze je kostenplichtige apparatuur aan de praat wilde krijgen.
Dat gebeurt dermate vaak, hier en op andere fora, dat het over het algemeen gaat over mensen die deze verplichting denken te kunnen ontlopen.

Door je mededelingen in je tweede bericht blijkt pas dat je niet tot deze categorie behoort.
Wij zijn wat allergisch voor dit soort vragen mede door het feit dat in sommige gevallen "de vijand" meeleest op dit en andere fora en de consequenties van het ondersteunen van illegale softwarehandelingen, ook voor de beheerders van een forum, enorm kunnen zijn.

Dat jij hier niet bij hoort juichen we toe, en excuses voor eventueel onterechte verdenking!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • RNS 510 vragen
    door Robbert1994 » 14 feb 2017 08:58 » in V.A.G
    Reacties: 0