Hallo,
Hierbij een vriendelijk verzoek van mij over het aansluiten van mijn TMC Tuner op een ingebouwde Navi-plus voor een Audi A-4 uit 2003. De navigatie is een DX-versie. Kan iemand mij helpen aan een schema hoe je de TMC Tuner kan aansluiten op deze navigatie. Het gaan om waar moet de korte kabels met C-bus H (oranjekabel) op de navigatie aangesloten worden en C-bus L (oranjezwartekabel). Dit geld ook voor de lange kabels met C-bus L en C-bus H. Kan iemand mij helpen en precies aangeven waar deze kabels op de Navi-plus aangesloten kan worden.
vriendelijk dank,
Anoep
Aansluitschema TMC-tuner
-
- New Member
-
- Senior Member
Hier zal Haaggie wel antwoord op gaan geven maar geef dan wel eerst nog even de serienummers van je TMC box en NaviPlus door.
Als ik goed ben ingelicht kun je niet zomaar alles aansluiten.
http://www.navi-forum.net/board/tmc-box ... t3945.html
Als ik goed ben ingelicht kun je niet zomaar alles aansluiten.
http://www.navi-forum.net/board/tmc-box ... t3945.html
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Voor de aansluitschema hier de volgende gegevens;
Mijn TMC Tuner serienummer is 4B1 919894 Blaupunkt AUZ1Z1X4885391 en van mijn Navigatiesysteem plus is AUZ1Z1B6126572.
Mijn TMC Tuner serienummer is 4B1 919894 Blaupunkt AUZ1Z1X4885391 en van mijn Navigatiesysteem plus is AUZ1Z1B6126572.
Hide post links |
-
- New Member
Audi navi+ DX
Hallo,
Wie kan mijn vertellen hoe het kan dat ik geen gewone muziek cd op mijn audi naviplus dx systeem kan afspelen. Ik krijgt de melding dat de cd niet geschikt is. Ook al als het een dx cd is. Alleen herkend hij de navigatie cd die bijgeleverd gekregen had. De navi serie nummer is Blaupunkt AUZ1Z1X4885391. Wie kan deze probleem van mijn verhelpen.
Gr,
Anoep.
Wie kan mijn vertellen hoe het kan dat ik geen gewone muziek cd op mijn audi naviplus dx systeem kan afspelen. Ik krijgt de melding dat de cd niet geschikt is. Ook al als het een dx cd is. Alleen herkend hij de navigatie cd die bijgeleverd gekregen had. De navi serie nummer is Blaupunkt AUZ1Z1X4885391. Wie kan deze probleem van mijn verhelpen.
Gr,
Anoep.
Hide post links |
-
- Senior Member
Uitermate storend dat je dit onderwerp achter een item plakt dat heel ergens anders over gaat.
Maar een antwoord:
Een Navi Plus DX systeem is ongeschikt voor audio-CD's.
Dat is dus niet een probleem dat verholpen kan worden dat is het ontwerp!
Maar een antwoord:
Een Navi Plus DX systeem is ongeschikt voor audio-CD's.
Dat is dus niet een probleem dat verholpen kan worden dat is het ontwerp!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Sorry Geertje,
Bent nieuw op deze forum, dus weet niet waar bepaalde problemen/vragen geplaatst moet worden.
Alleen jammer dat ik niet de juiste antwoorden krijgt op mijn probleem.
Gr,
Anoep.
Bent nieuw op deze forum, dus weet niet waar bepaalde problemen/vragen geplaatst moet worden.
Alleen jammer dat ik niet de juiste antwoorden krijgt op mijn probleem.
Gr,
Anoep.
Hide post links |
-
- Senior Member
Afgezien van het feit dat mijn naam Gerritje is en niet zoals mij tante, Geertje, is het zo dat je het jammer genoeg niet begrijpt:
Er is geen oplossing voor jouw probleem. Het is geen kwestie van niet de juiste antwoorden krijgen.
Jouw Navi Plus speelt geen Audio CD's netzomin als langspeelplaten.
Er is geen oplossing voor jouw probleem. Het is geen kwestie van niet de juiste antwoorden krijgen.
Jouw Navi Plus speelt geen Audio CD's netzomin als langspeelplaten.
Hide post links |
-
- New Member
Sorry Gerritje,
Zal voortaan goed opletten.
Voor mijn probleem, verwachte ik wat oplossing mbt het aansluiten van de TMC tuner en het afspelen van audio op de Audi-navigatiePlus. Ook wat voor mogelijkheden er zijn zijn welkom.
Gr,
Anoep.
Zal voortaan goed opletten.
Voor mijn probleem, verwachte ik wat oplossing mbt het aansluiten van de TMC tuner en het afspelen van audio op de Audi-navigatiePlus. Ook wat voor mogelijkheden er zijn zijn welkom.
Gr,
Anoep.
Hide post links |
-
- Senior Member
De link waar je alle informatie kunt vinden mbt TMC op jouw Navi-Plus heb ik al gegeven. Lees het rustig door en je vindt vast wel een oplossing.
Je hent nu eenmaal een installatie die daarin niet voorziet en je zou dus kunnen overwegen om een volledig nieuwe navigatie te installeren.
Mbt je andere probleem, nogmaals: daar is geen oplossing voor en er zijn geen mogelijkheden om dit te veranderen, hoe graag je dit ook zou willen. Het aansluiten van een wisselaar of misschien een MP3 speler via een interface zijn de enige andere opties.en het afspelen van audio op de Audi-navigatiePlus. Ook wat voor mogelijkheden er zijn zijn welkom.
Je hent nu eenmaal een installatie die daarin niet voorziet en je zou dus kunnen overwegen om een volledig nieuwe navigatie te installeren.
Hide post links |