Gezien de grote behulpzaamheid op dit forum durf ik het aan:
1. Wat is het verschil tussen een ms4200rs (heb ik nu ) en een pc5000, de ene met abo en de tweede met cd's?
2. Kan de pc uit het zicht van een draadloze afstandsbediening geplaats worden?
3. Software is waarschijnlijk verouderd, hoe krijg ik dit geupdated?
4. Hoe moeilijk is het om dit geheel zelf in te bouwen?
Alvast bedankt voor gedane moeite voor het beantwoorden.
VDO Dayton MS5000: enkele vragen
-
- New Member
-
- Senior Member
Geen enkel probleem om je van dienst te zijn.
- Een MS4200RS werkt zoals je hebt ondervonden dmv een abonnement waarbij de gratis kaart CD's voor een bepaald, zelf te kiezen gebied en periode worden "vrijgegeven" voor gebruik. Bij een MS5000 gebruik je gewone, niet kopiëerbeveiligde, CD's die met grote regelmaat worden vernieuwd en waaruit je tegen betaling een keuze kunt maken. De dekkingsgraad van beide komt overeen. Ze hebben dezelfde databaseleveranciers.
- De computer kan op een willekeurige plaats worden bevestigd. Deze wordt bediend met de afstandsbediening die zowel via een IR-oog in de monitor als dmv een kabelverbinding met de AB houder functioneert.
- Software is net zo actueel als je zelf wilt, mits je deze rgelmatig koopt.
- Zonder enige handigheid in het opsporen van de benodigde aansluitingen kan het problematisch zijn. Bij een inbouwstation wordt er al gauw tot enige honderden euros voor gerekend en dat is dan net zo veel als voor een 2ehands set wordt gevraagd. Maar met assistentie van een handige collega is dit goed uit te voeren. Wegwerken van bekabeling is vaak moeilijker dan het aansluiten.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
dit bedoel ik nun een geweldig snelle reactie met fuidelijk antwoord , hartelijkdank!!!!Gerritje schreef:Geen enkel probleem om je van dienst te zijn.
- Een MS4200RS werkt zoals je hebt ondervonden dmv een abonnement waarbij de gratis kaart CD's voor een bepaald, zelf te kiezen gebied en periode worden "vrijgegeven" voor gebruik. Bij een MS5000 gebruik je gewone, niet kopiëerbeveiligde, CD's die met grote regelmaat worden vernieuwd en waaruit je tegen betaling een keuze kunt maken. De dekkingsgraad van beide komt overeen. Ze hebben dezelfde databaseleveranciers.
- De computer kan op een willekeurige plaats worden bevestigd. Deze wordt bediend met de afstandsbediening die zowel via een IR-oog in de monitor als dmv een kabelverbinding met de AB houder functioneert.
- Zonder enige handigheid in het opsporen van de benodigde aansluitingen kan het problematisch zijn. Bij een inbouwstation wordt er al gauw tot enige honderden euros voor gerekend en dat is dan net zo veel als voor een 2ehands set wordt gevraagd. Maar met assistentie van een handige collega is dit goed uit te voeren. Wegwerken van bekabeling is vaak moeilijker dan het aansluiten.
Hide post links |
-
- New Member
zodra ik de spullen binnen zijn zal het vragen gaan regenen, tot danblaasmeijer schreef:dit bedoel ik nun een geweldig snelle reactie met fuidelijk antwoord , hartelijkdank!!!!Gerritje schreef:Geen enkel probleem om je van dienst te zijn.
Hide post links |
-
- Moderator
Als service van de NHS kan jouw (nieuwe) pc geupdate worden naar de laatst uitgebrachte versie. ofwel de MO5076. Mocht die er nog niet opstaan dan mag je uiteraard even bij mij langs komen rijden, dan wordt de update uitgevoerd. Gelukkig voor jou is de locatie hier hetzelfde als van jou. (woonplaats dan hè )
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Hide post links |
-
- New Member
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht