Ik vraag me af op er updates zijn uitgekomen. Ik kan niet op de site van Sony vinden.
Any help appreciated
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat is dan al heeeeel snel, immers de Navi is pas een paar maanden op de markt. Ben benieuwd of dat ook zal gebeuren.wdebitewari schreef:OK thanks, trouwens ik heb ook nog ff gebeld met Sony. Zij gaven aan dat in augustus een update van de maps voor dit apparaat uitkomt.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Sinds een paar weken heb ik ook deze navigatieset. Ik deed het altijd met een Mio 168, maar omdat ik een andere auto heb gekocht met warmtewerende voorruit, moest ik toch een ander systeem zoeken. Ik heb geen zin om met draden over mijn dashboard te gaan rijden. Mio met tomtom 5 verkocht en voor deze Sony gegaan. Bevalt tot nu toe erg goed. TMC is ook een uitkomst! Maar de gedateerde landkaarten, da's minder. Ik heb net Sony gebeld en na 3x doorverbonden te zijn, kreeg ik een mijnheer aan de telefoon die het systeem in eerste instantie niet kende! 'Nee een NVX-HC1 ken ik niet, heeft u het typenummer wel juist mijnheerJW schreef:Dat is dan al heeeeel snel, immers de Navi is pas een paar maanden op de markt. Ben benieuwd of dat ook zal gebeuren.wdebitewari schreef:OK thanks, trouwens ik heb ook nog ff gebeld met Sony. Zij gaven aan dat in augustus een update van de maps voor dit apparaat uitkomt.
Hou je ons op de hoogte?
Groet,
JW
Hide post links |
Ik heb ze in december gebelt, want ik zou ook graag een update willen.Mr. R. schreef:Ik ben hier nieuw en wil ook een cdx en nvx kopen, maar ik heb eerst Sony gebeld
wanneer er updates uitkomen. Deze staan gepland voor januari 2007.
Hide post links |
Wel duur!Geachte heer Jansen,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende berichten.
Er is voor de NVX-HC1 nieuwe kaartensoftware beschikbaar, u kunt deze software bestellen bij onze Sony dealers.
Bijvoorbeeld de Halfords. De software heeft een adviesprijs van EUR 249,- incl BTW.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Consumenten Informatie Centrum
Sony Nederland
Hide post links |
Hide post links |
Denk dat dat hier niet bespreekbaar isxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?
Hide post links |
Dat is snel... had 'm zelf ook al aangepast... schijnbaar tegelijkRevilo schreef:Denk dat dat hier niet bespreekbaar isxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?![]()
Aanpassing door MOD Gene
De rest van de opmerking maar gewist. Heren heren toch, mag ik even verwijzen naar de forumregels ......
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Wat dit forum daarvan zou vinden is niet het belangrijksteGerritje schreef:Als ik dit goed lees impliceer je gedeelde koop en gedeelde licentie voor gebruik.
Dat riekt naar iets dat hier op dit forum niet is toegestaan.
Mocht het zo zijn dat je elke week van auto wisselt incl. DVD, mijn excuses, dan zat ik er naast met de verdenking!
Hide post links |
Hide post links |
Een soortgelijk bericht hebben de bezitters van een VNR9000, gebruikers van de Grundig, de Clarion NAX9500 en nog een hele trits andere toestellen, jarenlang gekregen. Keurig verwoord maar nietszeggend en van begin af aan met de wetenschap dat er nooit meer iets zou gaan komen, Wel heel erg veel hits op de websiteOp dit moment zijn er nog geen nieuwe landkaarten beschikbaar voor de Sony navigatie. U kunt onze site in de gaten houden, wanneer er meer informatie is zal dat via de Sony site gecommuniceerd worden
Nee, dat vertrouwen verdienen ze in ieder geval niet. Ze hebben je niet voldoende geïnformeerd.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Off-topic: heeft Microsoft niet een tijdje geleden haar regeltjes aangepast en mag je een voor thuis aangeschafte Windows tegenwoordig niet op twee thuis-systemen installeren (een vaste en een notebook), mits je ze maar 'niet tegelijk gebruikt'?JW schreef:Dat is niet anders dan bij de Windows die je geïnstalleerd hebt op je computer, éénmalige installatie dus.
Hide post links |
Hide post links |