Philips Carin 520 Mannesmann VDO

jam4085
Starting Member
Starting Member

Philips Carin 520 Mannesmann VDO

Bericht door jam4085 »

Hoi Navigeerders :-)

Mijn pa heet een Ford Taurus (USA) gekocht. Nu zat daar het nav systeem in wat in de kopregel staan. In de auto zit een geintregeerde radio (Mach radio/cd).

De vorige gebruiker had het scherm "los" naast de stoel liggen.. dat kan vast niet de bedoeling zijn :P Ik heb al gegoogled en ook op dit forum maar kan niets vinden op welke wijze mensen hem IN de auto bouwen.

Weet iemand of hier "steuen/ zuignappen etc" voor zijn of een linkje naar een site.

Hartelijk dank voor de overweldigende reactie (hihi)

Verder vind ik weinig over dit systeem. Aan de gigantische cddriver te zien is het al wat out of date... kan iemand nog een suggestie doen welke kaarten er te gebruiken zijn? Bij de tom tom kan je ze zelf oploaden... geldt dit voor dit syteem ook?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 109044

Re: Philips Carin 520 Mannesmann VDO

Bericht door Verwijderde gebruiker 109044 »

jam4085 schreef:Hoi Navigeerders :-)

Mijn pa heet een Ford Taurus (USA) gekocht. Nu zat daar het nav systeem in wat in de kopregel staan. In de auto zit een geintregeerde radio (Mach radio/cd).

De vorige gebruiker had het scherm "los" naast de stoel liggen.. dat kan vast niet de bedoeling zijn :P Ik heb al gegoogled en ook op dit forum maar kan niets vinden op welke wijze mensen hem IN de auto bouwen.

Weet iemand of hier "steuen/ zuignappen etc" voor zijn of een linkje naar een site.

Hartelijk dank voor de overweldigende reactie (hihi)

Verder vind ik weinig over dit systeem. Aan de gigantische cddriver te zien is het al wat out of date... kan iemand nog een suggestie doen welke kaarten er te gebruiken zijn? Bij de tom tom kan je ze zelf oploaden... geldt dit voor dit syteem ook?
Als ik jou was zou ik deze vraag eens voor leggen aan Jos merks Van Navco Breukelen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Welnu: www.optimount.nl

En de eerder genoemde www.navco.nl

Houd er echter wel rekening mee dat je er met een steun alleen niet bent. Buiten de steun heb je ook een monitor-specifieke houder nodig.
De totale kosten kunnen bij aanschaf van nieuw materiaal dan tussen de € 70 en € 100 liggen!
Dat is ongeveer de waarde van de hele installatie met een recente CD van de Benelux

Voor een handleiding van dit systeem: downloads.php?view=detail&id=38
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jam4085
Starting Member
Starting Member

Bericht door jam4085 »

Toppertjes zijn jullie! Ga even kijken en wat mij aangaat "slotje" op deze post.

Nogmaals dank.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lol
New Member
New Member

VDO

Bericht door Lol »

Ok this is good:)