Softwareversie 2: met welke CD updaten?
-
- New Member
Softwareversie 2: met welke CD updaten?
Wie kan mij vertellen welke cd als eerste ingevoerd moet worden in de indy om te updaten van 1.01 naar versie 2? Of maakt het geen verschil? Vast bedankt voor een reactie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Maakt niet uit....
Maarreh, waarom naar versie 2? Of kon je daar goedkoop aankomen omdat iemand anders de 4.0 gekocht heeft en z'n ouwetje wel kwijt wilde?
Groet,
JW
Maarreh, waarom naar versie 2? Of kon je daar goedkoop aankomen omdat iemand anders de 4.0 gekocht heeft en z'n ouwetje wel kwijt wilde?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
versie 2
Ja je mag niet meer raden. Ik heb een versie 2 op de kop getikt van iemand die versie 4 had aangeschaft. Het gaat mij hoofdzakelijk om secondaire en nog minimalere wegen en daar verandert in het algemeen weinig in. De hoofdwegen waar de meeste veranderingen plaats vinden, spreken voor zich want zij zijn goed bewijzerd. Ik vind het geen bezwaar een versie achter te lopen als dat economisch aantrekkelijk is. Bedankt voor de hulp.
Hide post links |
-
- Senior Member
Of je nu voornamelijk over kleine of secundaire wegen rijdt of niet, verandert weinig aan het feit dat, juist door de snelle veranderingen in het wegennet, de aansluitingen, afsluitingen en kruisingen met wel belangrijker wegen veranderen en daardoor de kans op misnavigatie beduidend groter wordt.
Voor het vinden van adressen echter kan zo'n oudere kaart nog goed voldoen, mits de adressen "oud genoeg" zijn. Maar dan nog is het behoorlijk opletten geblazen.
Voor het vinden van adressen echter kan zo'n oudere kaart nog goed voldoen, mits de adressen "oud genoeg" zijn. Maar dan nog is het behoorlijk opletten geblazen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-