Ik heb sinds kort de Cascade 7944 en wordt steeds meer enthousiast over de vele mogelijkheden. Echter ik heb een klein probleem met het voeren van telefoongesprekken.
Indien ik radio of CD luister en er komt een telefoontje binnen, kan ik de andere partij niet of nauwelijks horen (terwijl de muziek toch vrij hard stond). Dit kan ik verhelpen door direct na het opnemen het volume hoog te zetten, maar ik vraag me af of ik een standaardvolume niveau kan instellen voor telefoongesprekken. Ik kan hier niet iets over vinden in de handleiding (wel bijvoorbeeld iets over het standaard volumeniveau van de navigatiestem).
Groeten,
Dave
Cascade 7944: volumeniveau instellen telefoongesprek
-
- Starting Member
-
- New Member
Helaas kent de 7944 geen gescheiden toon en volumeregelingen laat staan dat je deze kan opslaan.
Iets wat de andere Becker modellen wel hebben.
Een ZEER groot gemis mag ik wel zeggen. Heb Becker al gevraagd of dit op de "wensenlijst" gezet kan worden.
Geheel in traditie van Becker wordt daar niet op gereageerd.
Overigens heb ik nog geen "problemen" ondervonden met de verstaandbaarheid van een telefoongesprek.
Je kunt qua volume het gesprek zo hard laten overkomen als je zelf wilt.
Iets wat de andere Becker modellen wel hebben.
Een ZEER groot gemis mag ik wel zeggen. Heb Becker al gevraagd of dit op de "wensenlijst" gezet kan worden.
Geheel in traditie van Becker wordt daar niet op gereageerd.
Overigens heb ik nog geen "problemen" ondervonden met de verstaandbaarheid van een telefoongesprek.
Je kunt qua volume het gesprek zo hard laten overkomen als je zelf wilt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Cascade 7944: volume navigatie tijdens telefoongesprek
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb tevens contact gezocht met de de helpdesk van Becker met de volgende vraag.
"Tijdens het navigeren geeft het problemen met bellen doordat de aanwijzigen letterlijk door het telefoongesprek schreeuwen. Is er een mogelijkheid dit anders in te stellen? De aanwijzing gedempt te horen is prettiger en komt zeker de verkeersveiligheid ten goede. Graag advies. "
Kreeg het onderstaande antwoord:
"Helaas is het niet mogelijk om de navigatie zachter in te stellen tijdens een telefoongesprek.
De software die bij de Becker navigatiesystemen geleverd wordt, word geproduceerd door externe bedrijven. Hier heeft Becker geen invloed op."
Ondanks dat derden verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van de software mag ik toch aannemen dat Becker een participerende partij is in dit proces.
Het anwoord verbaast mij zodoende ten zeerste.
Heb het vermoeden dat dit een standaard antwoord is zoals vaker bij een helpdesk voorkomt. Heb in ieder geval verzocht de wens door te geven. Ben benieuwd.
Ben van mening dat een dergelijke instelling de gebruiker de vrijheid geeft hier zelf invloed op uit te oefenen.
"Tijdens het navigeren geeft het problemen met bellen doordat de aanwijzigen letterlijk door het telefoongesprek schreeuwen. Is er een mogelijkheid dit anders in te stellen? De aanwijzing gedempt te horen is prettiger en komt zeker de verkeersveiligheid ten goede. Graag advies. "
Kreeg het onderstaande antwoord:
"Helaas is het niet mogelijk om de navigatie zachter in te stellen tijdens een telefoongesprek.
De software die bij de Becker navigatiesystemen geleverd wordt, word geproduceerd door externe bedrijven. Hier heeft Becker geen invloed op."
Ondanks dat derden verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van de software mag ik toch aannemen dat Becker een participerende partij is in dit proces.
Het anwoord verbaast mij zodoende ten zeerste.
Heb het vermoeden dat dit een standaard antwoord is zoals vaker bij een helpdesk voorkomt. Heb in ieder geval verzocht de wens door te geven. Ben benieuwd.
Ben van mening dat een dergelijke instelling de gebruiker de vrijheid geeft hier zelf invloed op uit te oefenen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127