De snelheid op de status regel zou rood kleuren bij overschrijden van de toegestane snelheid maar dat doet mijn 5700 (nog niet) wat heb ik verkeerd staan.Schaal staat op 200 mtr.Heb dit systeem van November 2006.
wie kan mij hier antwoord op geven??????????
Snelheid status regel
-
- Senior Member
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
letterlek staat er waarschuwing....limiet instel.tolerantie waarde voor overschrijding bij overschijding van ingestelde waarde wordt de snelheid op de status regel rood weergegeven.Status regel heb ik boven gezet,en heb ook gelezen dat eventueel niet alle wegen op de DVD misschien niet verwerkt zijn.d
De beschikbaar heid van wettelijke max.snelheid is af hankelijk van gebruikte wegenkaarten-DVD/CD van betreffende land.
Hide post links |
-
- Senior Member
De handleidingen die tegenwoordig bij VDO apparatuur worden geleverd zijn ongetwijfeld vertaald door lieden in bepaalde ontwikkelingslanden die de nederlandse taal niet geheel beheersen. Hier en daar zijn ze zeer onduidelijk, inconsequent en veelal is de tekst niet geheel in overeenstemming met de beelden.
Je kunt die waarschuwing in rood (Ronde bordje met camera) alleen krijgen op die wegen waarvan in de statusregel de maximum toegelaten snelheid wordt weergegeven.
Je kunt die waarschuwing in rood (Ronde bordje met camera) alleen krijgen op die wegen waarvan in de statusregel de maximum toegelaten snelheid wordt weergegeven.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 355
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 582
-
-
Garmin Dezl verkeersborden (snelheid beperkingen etc)
door truckereagle » 11 dec 2017 17:15 » in Garmin -
Reacties: 0
Weergaves: 566
-