A6 gewijzigd, maar mijn systeem weet dat niet?
-
- Junior Member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 12 jul 2006 23:56
A6 gewijzigd, maar mijn systeem weet dat niet?
Als je van Utrecht naar Lelystad rijd. voor Lelystad zeg vdo, volg deze weg nadien zegt hij u nadert de afslag, 1400 meter hou rechts aan, sla nu rechts af EN daar is geen afslag. En dan moet je bijna 30Km om rijden. De oorzaak is dat de afrit strook bijna 4 Km is voor de afslag begint, en je kan niet over de witte lijn het zijn HOGE Beton blokken. je moet het maar weten.
Camper Burstner 2012 Pioneer AVIC-F30BT met Camera
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Welke kaart gebruik je in je M5000, is dat een Navteq of een TeleAtlas? En welke versie?
Als we dat weten kan dit naar de goede rubriek verplaatst worden
Groet,
JW
Als we dat weten kan dit naar de goede rubriek verplaatst worden
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Ik denk dat de software opnieuw ingespeeld moet worden.
Bij mij spreekt de dame wel gewoon nederlands
Bij mij spreekt de dame wel gewoon nederlands
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Bij BOAZZ ook, daar is de goeie ingespeeld. Weet ik, uit eerste hand
Overigens, wat daar nu op de A6 speelt gebeurde een paar jaar geleden op de A2, tussen Nieuwegein en Utrecht. Daar is de splitsing naar de A12 een eind teruggehaald, kort na Nieuwegein moet je die al nemen als je de A12 op wilt.
Als je dan een verouderde kaart gebruikt ga je de mist in, want over die vangrail kom je niet
Navteq heeft dan toen bij de eerstvolgende release meegenomen, hoe TA dat gedaan heeft weet ik niet.
Groet,
JW
Overigens, wat daar nu op de A6 speelt gebeurde een paar jaar geleden op de A2, tussen Nieuwegein en Utrecht. Daar is de splitsing naar de A12 een eind teruggehaald, kort na Nieuwegein moet je die al nemen als je de A12 op wilt.
Als je dan een verouderde kaart gebruikt ga je de mist in, want over die vangrail kom je niet
Navteq heeft dan toen bij de eerstvolgende release meegenomen, hoe TA dat gedaan heeft weet ik niet.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 12 jul 2006 23:56
A6
Verandering afslag lelystad
De zeer lange afrit zou gemaakt zijn daar de Nederlandse bank daar gevestigd is, en dat ze niet zo snel langs de autobaan kunne weg vluchten bij een overval. Er is daar ook geen pech strook meer. Uit veiligheids redenen. ( Hebben ze mij verteld In Lelystad )
Ik hoop dat het hier op de juiste plaats staat ?
De zeer lange afrit zou gemaakt zijn daar de Nederlandse bank daar gevestigd is, en dat ze niet zo snel langs de autobaan kunne weg vluchten bij een overval. Er is daar ook geen pech strook meer. Uit veiligheids redenen. ( Hebben ze mij verteld In Lelystad )
Ik hoop dat het hier op de juiste plaats staat ?
Camper Burstner 2012 Pioneer AVIC-F30BT met Camera
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Weet je ook hoe lang die wijziging al bestaat?
Als ik het goed heb gebruik je wel een recente CD, de TeleAtlas 2007. Kennelijk moet die wijziging nog verwerkt worden.
Als je dit bevestigt kan de Mod het hele verhaal naar de teleatlas sectie verplaatsten.
Groet,
JW
Als ik het goed heb gebruik je wel een recente CD, de TeleAtlas 2007. Kennelijk moet die wijziging nog verwerkt worden.
Als je dit bevestigt kan de Mod het hele verhaal naar de teleatlas sectie verplaatsten.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48
Dit geldt ook voor de Navteq dvd overigens. De afrit is 1400m naar voren gehaald en afgezet met een betonnen rand. Als je dit niet weet kan je inderdaad pas bij Lelijkgat-noord eraf. (Eigen ervaring 2x )
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Bedankt voor die info, er is dus werk aan de winkel voor zowel TeleAtlas als Navteq.
Weet jij wanneer deze aanpassing gemaakt is?
Groet,
JW
Weet jij wanneer deze aanpassing gemaakt is?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Desgevraagd gaf een in Lelystad wonende goede vriend het volgende commentaar:
"Het ligt er al zeker een half jaar, maar de precieze datum kan ik je niet aan helpen.
Verkeerstechnisch is de afslag inderdaad een paar kilometer verplaatst, al komt de nieuwe parallelbaan gewoon op de oude afslag uit.
Onderaan de afslag is ook een kleine wijziging. Er staat nog wel een stoplicht, maar alleen voor wie linksaf richting harderwijk wil, of rechtdoor het industriegebied op. Rechtsaf is nu vrij en daartoe heeft de Larserweg/Larserdreef een extra rijstrook gekregen tot een paar honderd meter voorbij het volgende stoplicht.
Beide maatregelen zijn doorgevoerd omdat in de avondspits de afslag Lelystad voor opstoppingen zorgde. De wachtrij voor het stoplicht stond altijd tot op de vluchtstrook, waarbij je natuurlijk altijd 'slimmerds' hebt die zich er op het laatste blokje tussen drukken - zonder er acht op te slaan dat ze files of levensgevaarlijke situaties veroorzaken door nagenoeg stil te gaan staan op de rechterbaan van de snelweg alvorens ertussen te wringen.
Nu is er dus een vervroegde (vrij korte!) uitvoegstrook, met aansluitend enkele kilometers parallelbaan, uitkomend op de oude afslag. Er is dus nu voldoende "buffer" op de parallelbaan zodat een verstopte afslag het verkeer op de hoofdbaan niet meer hindert. Helaas is zo'n betonnen wal noodzaak, want doorgetrokken strepen helpen niet meer, zolang er geen permanent politietoezicht is.
Triest dat het nodig is, maar het werkt voortreffelijk."
Oftewel, de eerder aangegeven "reden" dat het bankrovers moeilijker gemaakt moet worden om bij de Nederlandse Bank te geraken, da's wellicht niet de reden voor deze aanpassing
En voorts begrijp ik uit zijn verhaal dat de wijziging ergens in de zomer van 2006 gemaakt is. En dus kan 'ie nog niet op de thans in omloop zijnde kaarten staan. Hopelijk staat het er bij de volgende kaartversie wel goed op.
Groet,
JW
"Het ligt er al zeker een half jaar, maar de precieze datum kan ik je niet aan helpen.
Verkeerstechnisch is de afslag inderdaad een paar kilometer verplaatst, al komt de nieuwe parallelbaan gewoon op de oude afslag uit.
Onderaan de afslag is ook een kleine wijziging. Er staat nog wel een stoplicht, maar alleen voor wie linksaf richting harderwijk wil, of rechtdoor het industriegebied op. Rechtsaf is nu vrij en daartoe heeft de Larserweg/Larserdreef een extra rijstrook gekregen tot een paar honderd meter voorbij het volgende stoplicht.
Beide maatregelen zijn doorgevoerd omdat in de avondspits de afslag Lelystad voor opstoppingen zorgde. De wachtrij voor het stoplicht stond altijd tot op de vluchtstrook, waarbij je natuurlijk altijd 'slimmerds' hebt die zich er op het laatste blokje tussen drukken - zonder er acht op te slaan dat ze files of levensgevaarlijke situaties veroorzaken door nagenoeg stil te gaan staan op de rechterbaan van de snelweg alvorens ertussen te wringen.
Nu is er dus een vervroegde (vrij korte!) uitvoegstrook, met aansluitend enkele kilometers parallelbaan, uitkomend op de oude afslag. Er is dus nu voldoende "buffer" op de parallelbaan zodat een verstopte afslag het verkeer op de hoofdbaan niet meer hindert. Helaas is zo'n betonnen wal noodzaak, want doorgetrokken strepen helpen niet meer, zolang er geen permanent politietoezicht is.
Triest dat het nodig is, maar het werkt voortreffelijk."
Oftewel, de eerder aangegeven "reden" dat het bankrovers moeilijker gemaakt moet worden om bij de Nederlandse Bank te geraken, da's wellicht niet de reden voor deze aanpassing
En voorts begrijp ik uit zijn verhaal dat de wijziging ergens in de zomer van 2006 gemaakt is. En dus kan 'ie nog niet op de thans in omloop zijnde kaarten staan. Hopelijk staat het er bij de volgende kaartversie wel goed op.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 552
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 516
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1064
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 666
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
kaarten voor mijn Ipaq 2210
door mmols4088 » 09 aug 2016 23:14 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Reacties: 0
Weergaves: 573
-