VDO Dayton MR6000 met PC5000 en MW6000 problemen
-
- Average Member
VDO Dayton MR6000 met PC5000 en MW6000 problemen
hallo , eerst en vooral aangename kennismaking ,want ben nieuw op deze site....
heb dus vandaag dit setje gekocht, maar ken er niets van ... en daarom heb ik me hier aangemeld..
ik heb al vreselijke problemen met de aansluiting van de set ,omdat de verkoper redelijk wat draden heeft doorgeknipt en gestipt... ook is volgens mij het MS2600 kastje niet meer in orde, waardoor ik geen beeld meer krijg van de navigatie... heb het kastje eens opengedaan ,en zie 12 kabels vastzitten aan de printplaat ,maar de rest hangt gewoon los en is niet aangesloten ... wat moet ermee gebeuren ? of heeft iemand zo'n MS2600 te koop ?
ik vind het zeer jammer dat hij het niet doet ,ik heb hem tenslotte net vandaag gekocht...
de radio en cdwisselaar zie ik werken !
ook zou ik graag de nieuwste firmware op de set willen ... iemand die me mogelijk daarmee kan helpen? ik ben echt een beginner en ken er totaal niets van ...
de cd die bij de set is ,is van 2003 .. is deze nog goed? of kan ik beter een andere kopen ? wat is zowat de prijs ervan ?
ik weet dat ik misschien vele vragen heb ,maar moet het ook leren natuurlijk ..
ben wel blij dat ik de set heb , en zou ook graag mijn playstation2 erop aansluiten voor dvd, indien dat mogelijk is...
ik hoor graag wat jullie vinden ,en wat ik het beste doe...
is zo'n ms 2600 ergens op internet mss te koop ?
greetz van mitch
heb dus vandaag dit setje gekocht, maar ken er niets van ... en daarom heb ik me hier aangemeld..