Ik heb mijn 2ehands ms 5700 rd aangesloten. hij vindt de benodigde satalieten en geeft de goede snelheid en lokatie aan. het probleem is dat ik via het hoofdmenu niet in het scherm kan komen om de lokatie in te voeren. Het huisadres van vorige eigenaar stond erin en deze werd zonder probleem weergegeven in de spiegel. De code van de radio weet ik niet en heb ik dus nog niet ingevoerd. Zou dit de oorzaak kunnen zijn of is er iets anders wat ik over het hoofd heb gezien.
Gr. Gert
VDO Dayton MS5700rd: loopt vast in het hoofdmenu
-
- New Member
-
- Senior Member
Probeer eens te verduidelijken wat je bedoelt.dat ik via het hoofdmenu niet in het scherm kan komen om de lokatie in te voeren
Een lokatie kun je niet invoeren, wel een adres.
Als je naar hoofdmenu, adresboek ggat, adres wissen, dan kun je elk adres in thuis, werk privé en zakelijk gewoon wissen.
Of het inderdaad daarna verdwenen is bij de volgende keer opstarten hangt er van af of je de geschakelde plus en de constante plus goed hebt aangesloten.
Ik heb al een heleboel vreemde dingen gehoord, maar een code voor de radio in een apparaat waar geen radio in zit is me een raadsel.De code van de radio weet ik niet en heb ik dus nog niet ingevoerd
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ontvangen per privë bericht (Gert kan kennelijk niet lezen!)
Ik heb een laguna, waar een radio en wisselaar in zit. Ik heb vandaag de stroom er af gehad en heb de code niet van de radio. Al de bedrading is volgens mij goed aangesloten. Alleen op het moment dat ik in het hoofdmenu zit kan ik het icoontje voor de lokatieinvoer niet aanklikken. In het hoofdmenu kan ik alleen het icoontje van noodgeval aanklikken. De overige 3 niet.
Eea betekent dat jouw 5700 niet is vrijgeschakeld voor een bepaald gebied.
Deze anvigatie functioneert uitsluitend tezamen met een abonnement op C-IQ
Ik heb een laguna, waar een radio en wisselaar in zit. Ik heb vandaag de stroom er af gehad en heb de code niet van de radio. Al de bedrading is volgens mij goed aangesloten. Alleen op het moment dat ik in het hoofdmenu zit kan ik het icoontje voor de lokatieinvoer niet aanklikken. In het hoofdmenu kan ik alleen het icoontje van noodgeval aanklikken. De overige 3 niet.
Eea betekent dat jouw 5700 niet is vrijgeschakeld voor een bepaald gebied.
Deze anvigatie functioneert uitsluitend tezamen met een abonnement op C-IQ
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Moderator
Kijk dat is een stuk duidelijker. Inderdaad als het abonnement is afgelopen heb je vrij weinig tot geen mogelijkheden iets in te voeren of te wijzigen. De enige mogelijkheid voor de vraagsteller is dus een nieuw content (vrijschakeling) aanvragen bij C-IQ. Daarna de vrijschakelcode invoeren en het moet weer werken.
Lees voor het e.e.a. de C-IQ rubriek eens.
Lees voor het e.e.a. de C-IQ rubriek eens.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
inbouwen origineel kia navigatie geeft fout melding accu loopt leeg
door reco63 » 28 okt 2018 09:20 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -