hallo
ben bezig aan het inbouwen van een oude carin systeem in een mercedes benz type 124 van het jaar 94
alles werkt naar behoren alleen mijn poitie blijft stilstaan als ik rijd
dit schijnt te maken hebben met de pulsgever als ik alle topics zo eens goed doorlees
nu ben ik al zover dat de pulsdraad niet in de iso connector zit
door mercedes is mij verteld dat ie acter de teller zit, nu heb ik de teller eruit en sbnap ik er geen hout meer van.
wie weet raad????
peter
Pulssignaal gezocht voor Mercedes 124
-
- New Member
-
- Senior Member
Wellicht dat de volgende info je verder helpt:
Indien er geen GALA signaal aanwezig is op Pin 1 van de ISO stekker dan zul je de puls achter de klokunit weg moeten halen. Je zult achter de snelheidsmeter een zgn Hallgever aantreffen en hier kun je een pulssignaal vanaf nemen. Deze (grote) aansluiting is gemerkt met de letter "G", de twee kleinere aansluitpunten zijn voor de stroomverzorging. Er komen 48 pulsen per meter vandaan! De toevoerspanning wordt verzorgd via zekering no 5
Indien er geen GALA signaal aanwezig is op Pin 1 van de ISO stekker dan zul je de puls achter de klokunit weg moeten halen. Je zult achter de snelheidsmeter een zgn Hallgever aantreffen en hier kun je een pulssignaal vanaf nemen. Deze (grote) aansluiting is gemerkt met de letter "G", de twee kleinere aansluitpunten zijn voor de stroomverzorging. Er komen 48 pulsen per meter vandaan! De toevoerspanning wordt verzorgd via zekering no 5
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Snelheidsignaal of pulsgevertype pulsgever PGMB achter in de klokunit plaatsen of in het uiterste geval een 66H/322 pulsgever achter klokunit plaatsen ongeveer 4940 pulsen/km.
Deze pulsgevers zijn te verkrijgen bij beijerautotechniek.
http://www.beijerautomotive.nl/AWS/Stoc ... ryID=10332
Deze pulsgevers zijn te verkrijgen bij beijerautotechniek.
http://www.beijerautomotive.nl/AWS/Stoc ... ryID=10332
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)
door HendrikJD » 12 okt 2015 17:53 » in Aankoop advies -
Reacties: 4
Weergaves: 921
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 534