Was ik weer eens. Tijd voor een laatste poging ter voorkoming van het eigenhandig pletten van mijn avic 505. Lukt dit niet dan stamp ik hem plat met mijn 18 tons mobiele kraan. Woont er iemand in de buurt van hoorn die in het bezit is van een instalatie cd van de Avic 505 waarmee we even zouden kunnen kijken of mijn navigatie systeem overleden is of dat hij gewoon de instalatie software mist? Als ik contact met Pioneer opneem en het hele verhaal inclusief foutcode uitleg krijg ik alleen te horen dat ik het (balle) ding maar ff op moet sturen. Dit gaat dan dus zoizo een klap geld kosten. Het niet op zijn minst de moeite nemen om mij een kleinbeetje te vertellen wat ongeveer het probleem zou kunnen zijn vind ik bijzonder iritant. Pioneer is in mijn ogen nu niet per devenitie negatief want verder ben ik niet op de hoogte van dergelijke dingen. Zie a.u.b. ook de nuvolgende post.
BokkieAndijk
Starting Member
storing avic 505
--------------------------------------------------------------------------------
Laat ik nu hetzelfde probleem hebben.
Ding blijft telkens tijdens het opstarten melden dat er een systeemfout is opgetreden en dat het systeem daarom opnieuw opgestart zal worden.
Ook staat er ergens anders in het scherm 14.
Systeem komt dus niet door de opstartprocedure heen.
Jammer dat we niets meer van Antonio vernomen hebben.
Ikzelf heb een harde reset geprobeerd maar dat mogt niet baten.
Zou het kunnen dat opstarten met een insatalatie cdrom erin deze error zou verhelpen?
Ik heb dit systeem 2dehands gekocht en heb er geen instalatie cdrom bij.
Ilegaal copytje komt er niet in dus wil ik vragen of er iemand in de buurt van Hoorn woont die zijn orginele instalatie cdrommetje even ter beschikking wil stellen.
Alfast bedankt.
Bokkie.
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:01 pm
Instalatie CD-Rom Pioneer Avid 505
-
- Starting Member
-
- Junior Member
Ik heb de cd wel op de zaak, maar das niet in de buurt bij Hoorn. Kijk eens of er nog een Pioneer dealer in de buurt is die je kan helpen. De kans bestaat dat de melding weggaat, maar ook niet, maar ik heb laatst bij iemand dit ook gedaan en daarna werket het systeem als vanouds, ik heb hem tot nu toe nog niet terug gezien.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Jij schrijft nu wel al die fraaie antwoorden maar heb je ook in de gaten dat het soms vragen betreft van ruim 2 jaar terug?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
Soms zijn de koeien in de sloot nog niet zo' oud hoor.
Systeem zit nog steeds in m'n auto.
Als het zou blijken dat de software er even opnieuw opzetten de oplossing zou zijn dan probeer ik dit graag.
Ook wil ik er wel een aardig stukje voor rijden.
Dus dank voor je reactie en ik hoop dat we dit even kunnen proberen.
Cor.
Systeem zit nog steeds in m'n auto.
Als het zou blijken dat de software er even opnieuw opzetten de oplossing zou zijn dan probeer ik dit graag.
Ook wil ik er wel een aardig stukje voor rijden.
Dus dank voor je reactie en ik hoop dat we dit even kunnen proberen.
Cor.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 624
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1139
-
-
Weergaves: 471
-
-
Weergaves: 469
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 543
-
-
-
Weergaves: 766