Beste lezers,
Ik had een vraagje over Tv op een x1bt misschien dat hij al gesteld is maar ik kan het niet vinden..
Ik heb een Pioneer avic x1bt in mn auto zitten met extern scherm erop aangesloten maar ik wil graag Tv van digitenne (of van kpn) in de auto hebben (ivm soms overnachten in de auto) nu weet ik dat op de blackbox(verborgen unit) wel een aansluiting met rca kabels zit voor "Audio en Video IN" naast de camera aansluiting.
Nu had ik geprobeerd om zo'n digitale ontvanger erop aan te sluiten maar dit geeft geen enkel resultaat (ook niet als ik hem op m-dvd zet) heeft iemand enig idee of dit uberhoupt wel gaat en/of dat ik iets moet veranderen aan de instellingen of iets?
De Digitale ontvanger werkt op een huis tv zoiezo en ik heb 220V in de auto. (digitale ontvanger gaat ook aan en reageert op de afstandsbediening*ook in de auto*).
Zoniet wat zou dan de oplossing zijn?
Alvast Mvg Wesley
Vraag over TV op de Pioneer Aciv X1BT
-
- New Member
-
- Junior Member
en hoe doe je het met de antennes. Heb je een DVB-T- tuner met smartcard voor kabel of voor Terrestial ontvangst(de T in DVB-T) het werkt dus niet voor een coaxkabelaansluiting. Je moet je ingang op Video-in zetten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
het is al gelukt het ging op de dvb-t kast maar hij werkt nu goed.. de instellingen op de headunit stonden verkeerd
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 802