Yoehoe, net mijn nieuwe golf V met een MS 4300 systeem opgehaald van de dealer. Nu zit ik alleen nog met het activeren van C-IQ. Als ik wil navigeren, dan zegt het systeem telkens 'informatie niet beschikbaar'. Kan dit komen omdat ik nog geen kaart heb geactiveerd oid?
Ik heb net mijn systeem geregistreerd bij C-IQ. Deze stond op MCD EUR 2005/06 TA, kan ik deze zonder problemen op MCD EUR 2006/07 NT (ik hoorde dat de Navteq kaarten beter zijn) zetten en dan de Benelux cd voor een jaar bestellen? Wie kan mij op weg helpen? Thanks.
Activering VDO Dayton MS4300: hoe doe ik dat?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
www.c-iq.net
Verder in de algemene sectie een zeer lezenswaardig verhaal over C-IQ zken.
Denk er om dat C-IQ per 1 april 2007 vrijwel ophoudt te bestaan. De consequentie hiervan zijn nog niet geheel duidelijk.
Verder begrijp ik totaal niet dat een nieuwe Golf V afgeleverd zou zijn met een MS4300 met een Teleatlas abonnement op de 2005/2006 CD.
Is het een soms een 2e hands auto?
Verder in de algemene sectie een zeer lezenswaardig verhaal over C-IQ zken.
Denk er om dat C-IQ per 1 april 2007 vrijwel ophoudt te bestaan. De consequentie hiervan zijn nog niet geheel duidelijk.
Verder begrijp ik totaal niet dat een nieuwe Golf V afgeleverd zou zijn met een MS4300 met een Teleatlas abonnement op de 2005/2006 CD.
Is het een soms een 2e hands auto?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Ehm nope, auto wel totaal nieuw, ms 4300 2e hands via marktplaats op de kop getikt en laten inbouwen.
De vraag is meer of ik een kaart van 2006/2007 van Navteq zonder problemen in mijn navigatiesysteem kan gebruiken.
De vraag is meer of ik een kaart van 2006/2007 van Navteq zonder problemen in mijn navigatiesysteem kan gebruiken.
Hide post links |
-
- Senior Member
Kijk even in je systeem bij "mijn C-IQ" wat er precies vrijgeschakeld is.
En als je je inmiddels bij C-IQ geregistreerd hebt kun je on line zien wat er voor jou systeem zoal loopt.
Kort samengevat: als je een "unlimited vrijschakeling" hebt zit je aan die 2005/06 TA vast. Heb je een abo met beperkte vrijschakeling, dan kun je wel de nieuwe TA gebruiken. Omschakelen op Navteq moet je met C-IQ regelen, waarbij je waarschijnlijk wel een deal kunt maken als je voorheen een unlimited bleek te hebben. Zeker als je er ook nog eens flitsinfo bij neemt
Uitvoeriger is het te lezen in ToHo's verhaal "Wat is C-IQ nu eigenlijk?", hier in de C-IQ sectie.
Groet,
JW
En als je je inmiddels bij C-IQ geregistreerd hebt kun je on line zien wat er voor jou systeem zoal loopt.
Kort samengevat: als je een "unlimited vrijschakeling" hebt zit je aan die 2005/06 TA vast. Heb je een abo met beperkte vrijschakeling, dan kun je wel de nieuwe TA gebruiken. Omschakelen op Navteq moet je met C-IQ regelen, waarbij je waarschijnlijk wel een deal kunt maken als je voorheen een unlimited bleek te hebben. Zeker als je er ook nog eens flitsinfo bij neemt
Uitvoeriger is het te lezen in ToHo's verhaal "Wat is C-IQ nu eigenlijk?", hier in de C-IQ sectie.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 713