Hallo ik heb een Opel Corsa en wil daar een Blaupunkt DX-52 navigatie systeem inbouwen. Als ik deze echter aansluit dan komt op de blaupunkt TELEPHONE te staan en vervolgens reageert deze nergens meer op. Als ik een gewone audio cd plaats ziet hij deze wel maar speelt deze niet af.
Iemand een idee?
Opel Corsa met een Blaupunkt DX-52
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
ik weet niet of jou probleem al is opgelost ,zo ja meld het even ,zo niet je hebt de standaard iso-stekker van opel in de blaupunkt gestopt, en op de plaats van de telefoon-mute van je radio zit een draad van opel en die moet je onderbreken(en beide kanten isoleren)
in de handleiding van de blaupunkt staat(of op de radio zelf) welke pin nummer het is voor de telefoon-mute.
Topsport
ik weet niet of jou probleem al is opgelost ,zo ja meld het even ,zo niet je hebt de standaard iso-stekker van opel in de blaupunkt gestopt, en op de plaats van de telefoon-mute van je radio zit een draad van opel en die moet je onderbreken(en beide kanten isoleren)
in de handleiding van de blaupunkt staat(of op de radio zelf) welke pin nummer het is voor de telefoon-mute.
Topsport
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1