Beste mensen,
Wie kan mij helpen aan cd met de soft-ware voor (Road mentor- prm-1000) Merk Polstar
of advies waar ik dit kan kopen.
Een SD-kaart met Benelux er op, is ook voldoende mits het voor (ROAD MENTOR-PRM-1000 ) geschikt is.
mvg,
Erwin.
Polstar Routekaart op SD-Card
-
- New Member
-
- New Member
Polstar routekaart op SD-Card
Beste Erwin,
Ik kan je helpen aan routekaart voor Polstar Road Mentor 1000.
Te koop via vertegenwoordiger van Polstar in Nederland: MACF-TECH. Te bereiken via: e-mailadres verwijderd i.v.m. mogelijkheid tot spam
Lukt dit niet dan kun je me altijd een mail sturen: e-mailadres verwijderd i.v.m. mogelijkheid tot spam
Piet
Ik kan je helpen aan routekaart voor Polstar Road Mentor 1000.
Te koop via vertegenwoordiger van Polstar in Nederland: MACF-TECH. Te bereiken via: e-mailadres verwijderd i.v.m. mogelijkheid tot spam
Lukt dit niet dan kun je me altijd een mail sturen: e-mailadres verwijderd i.v.m. mogelijkheid tot spam
Piet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Polstar Navigatie PRM 1000
Hallo
Ik heb de update gekregen via de site van Polstar wie wil deze ook hebben , maar zou graag ook de software hebben voor het navigatiesysteem door wat gedelete te hebben kan ik hem niet verder opstarten.
ik ik heb geen CD meer van de Benelux
Ik heb de update gekregen via de site van Polstar wie wil deze ook hebben , maar zou graag ook de software hebben voor het navigatiesysteem door wat gedelete te hebben kan ik hem niet verder opstarten.
ik ik heb geen CD meer van de Benelux
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0