Kan er iemand mij vertellen welke cd ik nodig heb voor mijn Carminat pijltjes systeem? ik heb deze auto 2e hands gekocht en heb er 2 cd's bij gehad, alleen werkt het systeem niet, hij vraag om de navigatie cd in te voeren, dan gaat hij downloaden, en dan krijg in de melding op het scherm " installationfejl" volgens de dealer heb ik allleen dan taal cd's van de navigatie maar welke cd's heb ik dan ook nog nodig?
op de cd's staat becker 2002
graag reactie....
XXXXXXXXXXXXXX
Edit Mod: E-mail adres verwijderd ivm SPAM
Welke CD's voor Carminat systeem Megane 2005 (pijltje)
-
- New Member
-
- New Member
Re: welke cd's voor carminat systeem megane 2005(pijltje)
florisvdb schreef:Kan er iemand mij vertellen welke cd ik nodig heb voor mijn Carminat pijltjes systeem? ik heb deze auto 2e hands gekocht en heb er 2 cd's bij gehad, alleen werkt het systeem niet, hij vraag om de navigatie cd in te voeren, dan gaat hij downloaden, en dan krijg in de melding op het scherm " installationfejl" volgens de dealer heb ik allleen dan taal cd's van de navigatie maar welke cd's heb ik dan ook nog nodig?
op de cd's staat becker 2002
graag reactie....
XXXXXXXXXXXXXX
Edit Mod: E-mail adres verwijderd ivm SPAM
Nou ben ik er al achter dat ik dus de installatie cd er niet bij heb gehad, heeft iemand deze cd voor mij, of kan iemand hem kopieren?
groetjes Floris
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Aan kopiëren doen we niet, zie het Reglement waarvoor je bij je aanmelding getekend hebt
Heb je je Megane bij een Renaultdealer gekocht? Dan moet hij je verder kunnen helpen.
Als je echter een Becker systeem hebt zit er helemaal geen Installatie-CD bij. De besturings-SW staat dan gewoon op de kaart CD's.
En dus is de vraag: welke CD's heb je precies? Kun je de gegevens zoals ze er op geprint zijn hier even neerzetten? Dan kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen.
Groet,
JW
Heb je je Megane bij een Renaultdealer gekocht? Dan moet hij je verder kunnen helpen.
Als je echter een Becker systeem hebt zit er helemaal geen Installatie-CD bij. De besturings-SW staat dan gewoon op de kaart CD's.
En dus is de vraag: welke CD's heb je precies? Kun je de gegevens zoals ze er op geprint zijn hier even neerzetten? Dan kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
JW schreef:Aan kopiëren doen we niet, zie het Reglement waarvoor je bij je aanmelding getekend hebt
Groet,
JW
Als je me kan helpen graag, bij de dealer hebben ze het over een istallatie cd, maar die kan je alleen kopen in combinatie met de navigatie cd's, die ik dus al wel heb! hoewel hij het altijd wel heeft gedaan, doet hij het nu dus niet meer!
de tekst die op het doosje van die cd's staat is: Carminat Guidage Informe, 1498.665, A-2003, Renault, 8200299536
op cd 1 staat: A-2003, 1498.673, 8200299536, d,a,ch,nl,b,dk,l,cz,s,n,sf,fl en dan 2002 becker Gmbh
op cd 2 staat:A-2003, 1498.681, 8200299536, f,i,gb,e,p,irl,rsm,mc,and en dan ook becker
Groetjes Floris
Hide post links |
-
- Starting Member
Carminat cd
De CD die jij hebt zijn de orginele 2 cd's incl. installatiesoftware, ik heb ze zelf ook (versie 2003) en die werkt gewoon goed zodra je één van de twee cd;s invoerd moet de speler automatisch eerst de software gaan instaleren (kan vrij lang duren: enkele minuten) let op contact niet uitzetten!!!!!!
Zelf heb ik inmiddels de 2006 versie met 2 cd's en deze werkt inmiddels ook, via hetzelfde principe(gewoon invoeren in apparaat, software laten instaleren en draaien maar
Concluderend denk ik dat jij een ander probleem hebt, want het ligt in ieder geval niet aan de cd's(of ze moeten beschadigd zijn)
succes
René
Zelf heb ik inmiddels de 2006 versie met 2 cd's en deze werkt inmiddels ook, via hetzelfde principe(gewoon invoeren in apparaat, software laten instaleren en draaien maar
Concluderend denk ik dat jij een ander probleem hebt, want het ligt in ieder geval niet aan de cd's(of ze moeten beschadigd zijn)
succes
René
Hide post links |
-
- New Member
Ik ben bij Renault geweest en daar was er enkel een versie 2006 te verkrijgen met een 5 tal cd's is. Dus geen benelux-versie met zoals versie 2003 met 2 cd's. Het kwam op 248 euro voor deze update. Waar heeft u de versie 2006 met 2 cd's verkregen ? Met dank
Hide post links |
-
- Starting Member
Carminat cd's 2006
De versie 2006 bestaat in tegenstelling wat ik eerder beweerd heb niet uit 2(sorry) maar uit 4 cd's en beslaan héél Europa, een aparte benelux versie is er volgens mij niet .
De CDs koste mij ± 135 euro bij Renault Stam in Utrecht
De kaarten die op de cd's staan zijn dan bijgewerkt tot 3e kwartaal 2005.
De CDs koste mij ± 135 euro bij Renault Stam in Utrecht
De kaarten die op de cd's staan zijn dan bijgewerkt tot 3e kwartaal 2005.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1667