hoi allemaal
ik heb sins kort een pc 5200 in mijn auto en ik heb gehoord dat je hier ook een entertainmend op kan aan sluiten zo als een achteruit rij camera.
maar mijn vraag is kan je er ook een dvd speler op aan sluiten????
wie kan mij hier antwoord op geven.
of wie kan me vertellen waar ik meer info daar over kan vinden.
met vriendelijke groet,
andre
VDO Dayton PC5200: vraag over aansluiten
-
- New Member
-
- Senior Member
Allereerst welkom op het forum en meteen een verzoek: Schrijf niet met van die vette letters want dat komt nogal dwingend over bij de lezers!
Op jouw 5200 kun je een scala van apparatuur aansluiten: DVD speler, Telefoonmodule, TV module, Radiomodule etc. Maar je zult daarvoor dan wel een zgn Multimediabox en een tel module moeten aanschaffen. Daarnast zul je begrijpen dat er ook nog een audio-installatie nodig is om iets te kunnen horen bij al dit fraais.
Veel info hierover is te vinden bij één van de adverteerders www.navco.nl en uiteraard bij www.vdodayton.com
Op jouw 5200 kun je een scala van apparatuur aansluiten: DVD speler, Telefoonmodule, TV module, Radiomodule etc. Maar je zult daarvoor dan wel een zgn Multimediabox en een tel module moeten aanschaffen. Daarnast zul je begrijpen dat er ook nog een audio-installatie nodig is om iets te kunnen horen bij al dit fraais.
Veel info hierover is te vinden bij één van de adverteerders www.navco.nl en uiteraard bij www.vdodayton.com
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
vdo dayton pc 5200 :
ten eerste bedankt voor het welkom heten op dit forum.
ik ga op deze sites kijken hoop dat ik hie kan vinden wat ik zoek in indergeval al erg bedankt voor je reactie.
gr. andre
ik ga op deze sites kijken hoop dat ik hie kan vinden wat ik zoek in indergeval al erg bedankt voor je reactie.
gr. andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0