Heren Navigators,
ik ben zoek op naar de bovengenoemde handleiding.
Waar ik niet uitkom, is dat ik niet weet wat de volgende stekker betekent.
Dat is bij de kabel die van de pc5100 naar de AB gaat. Er zit naast de stekker voor de AB een zwarte vrouwelijke jackplug.
Waar dient deze voor?
mgv,
rs2000
VDO Dayton MS5100: installatiehandleiding
-
- New Member
-
- Moderator
Die is voor het aansluiten van een losse speaker.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
En de installatie handleiding vind je bij de Handleidingen, links in het Navigatie Menu.
Dit is 'm, er is geen verschil met de MS 5000
Groet,
JW
Dit is 'm, er is geen verschil met de MS 5000
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Misschien off topic maar gezien het aantal van jullie posts over zaken die members met de zoek-functie kunnen vinden, geeft het te denken :- de zoek-functie is te goed verstopt of moeilijk te gebruiken.
Met het risico op de vingers getikt te worden ,laat members ook zelf zoeken voordat je met een kant en klaar antwoord komt.(Komt ook de leesbaarheid van sommige draadjes ten goede) Je moet nu door alle linken heen lezen om er zelf wijzer van te worden.
Graag wil ik er met jullie op een minder "publieke" manier over hebben om dit verder uit te leggen.
Met het risico op de vingers getikt te worden ,laat members ook zelf zoeken voordat je met een kant en klaar antwoord komt.(Komt ook de leesbaarheid van sommige draadjes ten goede) Je moet nu door alle linken heen lezen om er zelf wijzer van te worden.
Graag wil ik er met jullie op een minder "publieke" manier over hebben om dit verder uit te leggen.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb eerst gezocht met de search functie voordat ik mijn vraag ging stellen op het forum.
AUB Niet over een kam scheren scheren meneer
lees anders mijn vraag goed en probeer dan eens met de zoekfunctie te zoeken naar het antwoord op mijn vraag.
grt
rs2000
AUB Niet over een kam scheren scheren meneer
lees anders mijn vraag goed en probeer dan eens met de zoekfunctie te zoeken naar het antwoord op mijn vraag.
grt
rs2000
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je had geweten dat er bovenin het scherm ook een rubriek handleidingen is te vinde had je daar de inbouwinstructie kunnen downloaden. Daar staat op pag 10 een tekening van de betreffende draden en het antwoord op jouw vraag. Met echt zoeken had je ook deze link kunnen vinden http://www.vdodayton.com/sycomax/uis/me ... 001-NL.pdf
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat klopt.
Maarre, RS2000 was op zoek naar een handleiding voor zijn MS 5100, en die staat er, uiteraard, niet bij. Vandaar mijn verhaal dat hij die van de MS 5000 nodig heeft en kan gebruiken
Dat niet iedereen de zoekfunctie (goed) gebruikt, dan wel de knop voor de handleidingen niet ziet staan, dat weten we. Hoe we dat moeten verbeteren, weet ik ook (nog) niet.
Groet,
JW
Maarre, RS2000 was op zoek naar een handleiding voor zijn MS 5100, en die staat er, uiteraard, niet bij. Vandaar mijn verhaal dat hij die van de MS 5000 nodig heeft en kan gebruiken
Dat niet iedereen de zoekfunctie (goed) gebruikt, dan wel de knop voor de handleidingen niet ziet staan, dat weten we. Hoe we dat moeten verbeteren, weet ik ook (nog) niet.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Heren,
De volgende stappen heb ik gedaan:
1 ik heb eerst gekeken op de site van VDO, geen handleiding
2 ik heb daarna in het rubriek handleiding van deze site gekeken, geen handleiding
3 ik heb daarna een search gedaan op het forum, geen handleiding
4 ik heb toen de vraag gesteld, geen handleiding MAAR ben wel wijzer geworden door een tip en ben wel goed op weg geholpen.
Dank je JW
Mss dit een advies voor de volgende searcher.....
De volgende stappen heb ik gedaan:
1 ik heb eerst gekeken op de site van VDO, geen handleiding
2 ik heb daarna in het rubriek handleiding van deze site gekeken, geen handleiding
3 ik heb daarna een search gedaan op het forum, geen handleiding
4 ik heb toen de vraag gesteld, geen handleiding MAAR ben wel wijzer geworden door een tip en ben wel goed op weg geholpen.
Dank je JW
Mss dit een advies voor de volgende searcher.....
Hide post links |
-
- Senior Member
Inderdaad, niet iedereen kan weten dat een 5100 en 5000 "identiek" zijn
viewtopic.php?highlight=ms5100&t=6654
of hier:
viewtopic.php?highlight=ms5100&t=7184
Slechts één van de verwijzingen naar de MS5100
Dan heb je toch niet goed gezocht...
De PC5100 is een PC5000 met een klein uiterlijk verschil: het stripje waar VDO op staat voor op de PC, kan er niet af. Geloof dat er ook nog een verschilletje was met de gyroscoop, maar functioneel maakt dat voor jou niet uit.
Zorg wel (kun je achterop zien) dat het geen PC5100V is, tenzij je je PC juist verticaal wilt monteren.
viewtopic.php?highlight=ms5100&t=6654
of hier:
viewtopic.php?highlight=ms5100&t=7184
Slechts één van de verwijzingen naar de MS5100
Dan heb je toch niet goed gezocht...
De PC5100 is een PC5000 met een klein uiterlijk verschil: het stripje waar VDO op staat voor op de PC, kan er niet af. Geloof dat er ook nog een verschilletje was met de gyroscoop, maar functioneel maakt dat voor jou niet uit.
Zorg wel (kun je achterop zien) dat het geen PC5100V is, tenzij je je PC juist verticaal wilt monteren.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Average Member
Dit is mischien weeeeer op het randje, maar ik wilde geen ruzie of zoiets ontketenen maar mijn bedoeling was eigen lijk meer zoiets van : Misschien moet er ook iets veranderen aan de site (lees zoek functie) zodat er makkerlijker gezocht/gevonden kan worden.
Ik probeer met opbouwende kritiek de informatie voorziening te verbeteren.Ook ik gaf (zakelijk dan)soms wel eens te vlug antwoord en dat leidt dan weer tot gewenning van de vraagsteller om het maar gelijk te vragen zonder het eerst ZELF op te zoeken of op te lossen.
Ik hoop dat alle rook weer is opgetrokken bij alle betrokkenen........
Ik probeer met opbouwende kritiek de informatie voorziening te verbeteren.Ook ik gaf (zakelijk dan)soms wel eens te vlug antwoord en dat leidt dan weer tot gewenning van de vraagsteller om het maar gelijk te vragen zonder het eerst ZELF op te zoeken of op te lossen.
Ik hoop dat alle rook weer is opgetrokken bij alle betrokkenen........
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-