Hallo mensen!
Ben nieuw hier!
Ik heb een paar vraagjes over een audi navi plus systeem. Ik heb een duitse Audi A4 gekocht van 2003.
Hier zit een navi plus systeem in (met CD's). Er worden nogal veel verschillende benamingen voor dit systeem gebruikt. O.a. Navi plus, rns-D, blaupunkt DX? enz enz?
Wat zijn nu goeie benamingen?
Verder is het een duitstalig systeem, kan ik dit naar NL omzetten?
En als ik software wil 'vinden', waar kan ik dan het beste zoeken ?
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Groeten TP
Audi Navi plus = RNS D = ???
-
- New Member
-
- Senior Member
Jouw systeem is een Blaupunkt OEM DX systeem en alle benamingen die je gebruikt zijn in feite correct.
Meestal echter spreken ze bij Audi van Navi-Plus of RNS-D
Er zijn twee verschillende zaken:
De aanduiding in je instrumentendisplay: Hier is nederlands geen optie.
De taalkeuze van de navigatie zelf: Als je de gebruiksaanwijzing volgt staat daarin op pag. 39 precies vermeld hoe je de taal kunt veranderen. Menupunkt: Einstellungen-Sprache wählen-Niederlandisch
Software voor dit apparaat kun je overal kopen, maar begin maar eens bij navshop.com.
En dat "vinden" van jou is iets dat in het reglement duidelijk staat omschreven als een activiteit die ongewenst is. Verdere referenties aan dit onderwerp kunnen leiden tot een disciplinaire maatregel.
Meestal echter spreken ze bij Audi van Navi-Plus of RNS-D
Er zijn twee verschillende zaken:
De aanduiding in je instrumentendisplay: Hier is nederlands geen optie.
De taalkeuze van de navigatie zelf: Als je de gebruiksaanwijzing volgt staat daarin op pag. 39 precies vermeld hoe je de taal kunt veranderen. Menupunkt: Einstellungen-Sprache wählen-Niederlandisch
Software voor dit apparaat kun je overal kopen, maar begin maar eens bij navshop.com.
En dat "vinden" van jou is iets dat in het reglement duidelijk staat omschreven als een activiteit die ongewenst is. Verdere referenties aan dit onderwerp kunnen leiden tot een disciplinaire maatregel.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 867
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2547
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 610
-
-
-
Weergaves: 631
-
-
Weergaves: 587