Goedemorgen,
Ik ben van plan om een MS5400 te kopen.
Natuurlijk heb ik een paar vragen hier over en weet zeker dat jullie deze kunnen beantwoorden.
Mijn eerste vraag is waar moet ik opletten als je een ms 5400 tweedehands koopt.
Mijn tweede vraag is al een beetje beantwoord maar nog niet helemaal.
* waar kan je het beste de 5400 installeren in een passat.
* Ik heb maar 1 din namelijk en hier zit mijn radio in.
* Waar moet je opletten bij installeren en is dit ingewikkeld.
VDO Dayton MS5400 kopen en installeren
-
- New Member
-
- Moderator
Voordat je een pc5400 koopt vraag je de eigenaar om het naviid (2x4cijfers/letters) Vervolgens informeer je bij het C-IQ center of je zonder problemen het toestel met die navi ID op jouw naam kunt zetten.
De pc kun je eigenlijk overal in de auto kwijt... Onder een stoel , in je achterbak enz. Belangrijk is wel dat de pc horizontaal wordt gemonteerd.
Verder is het installeren niet zo'n erg groot probleem. Werk wel de bedrading weg, maar pas nadat je hebt getest of alles goed is aangesloten (staat in de handleiding) en werkt.
M.i. het allerbelangrijkste is dat je de diegene die het systeem verkoopt laat demonstreren dat het ook werkt. Kan dat niet, maak dan goede afspraken mbt eventuele problemen.
Kijk voor welke contents er nog een vrijschakeling loopt, en eventueel wanneer die afgelopen is (kan ook worden geinformeerd bij het C-IQ center).
Dat was het wel zo'n beetje.
suc6 met de aanschaf
De pc kun je eigenlijk overal in de auto kwijt... Onder een stoel , in je achterbak enz. Belangrijk is wel dat de pc horizontaal wordt gemonteerd.
Verder is het installeren niet zo'n erg groot probleem. Werk wel de bedrading weg, maar pas nadat je hebt getest of alles goed is aangesloten (staat in de handleiding) en werkt.
M.i. het allerbelangrijkste is dat je de diegene die het systeem verkoopt laat demonstreren dat het ook werkt. Kan dat niet, maak dan goede afspraken mbt eventuele problemen.
Kijk voor welke contents er nog een vrijschakeling loopt, en eventueel wanneer die afgelopen is (kan ook worden geinformeerd bij het C-IQ center).
Dat was het wel zo'n beetje.
suc6 met de aanschaf
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor de informatie.
Had ik nog een vraagje
Kan bij de ms 5400 tmc berichten worden weer gegeven zonder dat er een route is ingegeven.
Had ik nog een vraagje
Kan bij de ms 5400 tmc berichten worden weer gegeven zonder dat er een route is ingegeven.
Hide post links |
-
- Senior Member
Kort en goed: Nee
Het is mij ook niet bekend dat er navi's zijn die dit wel kunnen.
Het is mij ook niet bekend dat er navi's zijn die dit wel kunnen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Moderator
Dat ligt eraan wat je met weergeven bedoelt... Je kan wel afstemmen op een zender (middels een TMC-box) en dan op het scherm de meldingen zien. Je hoeft hiervoor geen bestemming in te geven. Echter, je krijgt geen melding ofzo dat er een file op je route is. Bekijken kan echter gewoon wel.
Groeten,
Toho_NL.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1084
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 415
-
-
Weergaves: 1699
-
-
Weergaves: 353
-
-
Weergaves: 553
-
-
Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel -
Weergaves: 575
-
-
-
Weergaves: 714