hey,
kan iemand mij toevallig helpen ?
ik heb een nve-055ps navigatiecomputer, maar ik vind het hatelijk dat hij geen mute gebruikt voor instructies ?
kan je dit op één of andere manier doen ? op de radio heb ik alleszins een mute-aansluiting, maar hoe stuur ik deze vanaf de navi ?
thx
Mutefunctie aanwezig op mijn Alpine NVE-055PS?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Bij mijn VDO zit die mutefunctie er wel op, en ik heb 'm dan ook braaf aangesloten op m'n radio.
Dat heeft echter niet lang geduurd, ik werd helemaal gestoord van al die onderbrekingen van m'n radio, bij elke aanwijzing werd 'ie volledig gemute, en die kwam dan, uiteraard met enige vertraging weer terug na de aanwijzing. Totdat de volgende weer kwam, dertig meter later
Gauw weer losgekoppeld dus, nu wordt de radio alleen gemute als er een telefoongesprek gevoerd wordt via de carkit.
Groet,
JW
Dat heeft echter niet lang geduurd, ik werd helemaal gestoord van al die onderbrekingen van m'n radio, bij elke aanwijzing werd 'ie volledig gemute, en die kwam dan, uiteraard met enige vertraging weer terug na de aanwijzing. Totdat de volgende weer kwam, dertig meter later
Gauw weer losgekoppeld dus, nu wordt de radio alleen gemute als er een telefoongesprek gevoerd wordt via de carkit.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 663