Al bijna 3 jaar rij ik tevreden rond met een Carin 522 systeem.
Sinds een paar dagen zie ik alleen nog het waarschuwingsscherm, op OK drukken helpt niet. Dit probleem heeft zich eerder voorgedaan, in de zomer. Ik heb toen de nav. computer open geschroefd, niets vreemds gezien en weer dichtgeschroefd. Na ca. 1 week weer ingebouwd en tot nu geen problemen meer gehad.
Omdat ik dacht dat het een warmte probleem is, heb ik 'm weer opgeschroefd. Ik heb zojuist 2 dingen gemodificeerd:
1) de fan draaide niet, dus rode draad op contact slot plus (A3) en zwarte draad op massa (A7). Fan draait nu altijd zodra contactsleutel omgedraaid wordt.
2) Naast de fan zit een elektronica deel (thyristor?) op een aluplaatje wat net niet de behuizing raakte. Vastgezet met een boutje/moertje.
Ding weer ingebouwd, maar nog steeds alleen het opstart/waarschuwingsscherm. Ik denk nu dus dat het geen warmte probleem is.
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem opgelost zou kunnen worden?
Het betreft een 22SY587/02
Alvast bedankt voor iedere reactie.
Philips Carin 522 komt niet meer voorbij opstartscherm
-
- New Member
-
- Moderator
Zijn de batterijen van de AB niet leeg? Dan weet ie niet dat je op OK drukt. En heb je ook gecontroleerd of alle kabels nog goed in je computer zitten (waarschijnlijk wel, want je hebt hem open gemaakt)?
Groeten,
Toho_NL.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Check. Zowel in de houder als met nieuwe batterijen geen sjoege meer. Helaas.Toho_NL schreef:Zijn de batterijen van de AB niet leeg? Dan weet ie niet dat je op OK drukt.
Check. Helemaal uit elkaar gehad 2 weken geleden (na de "thyristor"-mod). En weer in elkaar. Alles weer OK tot een paar dagen geleden dus. Ik dacht nog gewoon een nachtje de A-stekker eruit en hij doet het weer. Nee dus.Toho_NL schreef:En heb je ook gecontroleerd of alle kabels nog goed in je computer zitten (waarschijnlijk wel, want je hebt hem open gemaakt)?.
Daarna weer helemaal uit elkaar gehad tbv de "fan-mod".
Dus ja, ik heb goed gelet op alle kabel aansluitingen.
In ieder geval bedankt voor de reply.
Groeten,
Bart
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-