Sonar schreef:Ik heb de laaste software versie 4.6 geloof ik.
Er is nog een versie nieuwer maar die is alleen met telefoon uitbrijding.
mischien is het handig om erbij te zetten
Probleem code : 1
Aantal Problemen : 6
Aard van probleem: HW problem.
ziet er slecht uit zo denk ik
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nee hoor, hoeft niet slecht te zijn.
De laatste versie is overigens 4.9 , en ook ik had HW fouten omdat ik teveel aan het prutsen was met het puls signaal. Echter, bij het installeren van een ander versie software verdwijnen deze weer en gaat die weer vanaf begin af aan tellen als er problemen zijn, en die zijn er (nog?) niet.
Ben overigens wel vaker tegengekomen dat het systeem spontaan uit ging en even later weer aan. Bij mij was het een gammel contact in het stekkertje achterin het systeem zelf, iets te vaak overgebouwd zekers, maar goed, alles werkt weer naar behoren en dat al sinds maanden en maanden.
Oja, ook de monitor kabel was her en der beschadigd door het vele overbouwen, maar daar heb ik extra tape om gewikkeld, en ook dat werkt weer goed (oa uitvallen monitor, strepen over scherm, kleuren verschoten etc.)
Wel is het inderdaad zaak om rekening te houden met de temperaturen van de computer, van de zomer liep de temperatuur in de kofferbak van mijn auto op tot 71graden, en werkte hij nog naar behoren, na nog een half uur file was dat overigens afgelopen, toen bleef het beeld als het ware hangen, echter, toen de temperatuur weer zakte werkte alles gelijk weer goed en calibreerde het systeem zich meteen weer goed.