Dag allemaal, redelijk nieuw hier en al meteen een 25 punten vraag.
Ik kan voor een erg scherpe prijs een audi 6 CD wisselaar met kabel op de kop tikken.
Aan het einde van deze kabel beschikt die ook al over de mini iso fiche (blauw)
Het enige verschil zit em eigenlijk in de aanssluiting van het toestel op de kabel, die is namelijk zoals de meeste hier wel weten rond ipv rechthoekig bij een vw wisselaar.
Nu is de vraag, gaat dit toestel werken op mijn MFD G hetgeen mij het meest logisch lijkt of zit er toch weer ergens een addertje onder het gras.
De meerkost van een adapter zou het aanbod meteen heel wat minder interessant maken.
Alvast bedankt voor de hulp.
Jan
Audi CD-wisselaar op MFD
-
- New Member
-
- Senior Member
De enige wisselaars die op een MFD gaan werekn zijn van VW zelf of met een adapter van Sony
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik wil je kennis niet in twijfel trekken maar ik weet dat verschillende mensen PANASONIC laders gebruiken op hun MFD. Omdat dit de maker van de ori laders ZOU zijn.
Verder heb ik eens gezocht op navi-forum.net en daar zouden er toch al mensen zijn die gebruik maken van verschillende audi laders.
Weet je wat, ik ga het donderdag even proberen en hou jullie op de hoogte.
Alvast bedankt voor de reactie,
greetz Jan
Verder heb ik eens gezocht op navi-forum.net en daar zouden er toch al mensen zijn die gebruik maken van verschillende audi laders.
Weet je wat, ik ga het donderdag even proberen en hou jullie op de hoogte.
Alvast bedankt voor de reactie,
greetz Jan
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat met die Panasonic is bekend en schijnt inderdaad de OEM van VW te zijn. Maar om aan te kunnen sluiten moet er eerst een adapterkabel aan worden gezet.
De Sony wisselaar schijnt goed te werken met de adapter van Connects2. Dit betreft een 10 CD wisselaar waarvan alleen de eerste 6 worden weergegeven op het scherm. CD 7 tm 10 schijnen wel te spelen!!.
Ik meen dat de Audi wisselaar een ronde 13 pin aansluiting heeft en de MFD verwacht een ISO aansluiting waarin bovendien een signaal aankomt waarmee de wisselaar aangeeft dat deze is aangesloten. Zonder dit signaal afkomstig van een geschikte wisselaar of van een specifieke adapter wil een MFD niet echt overschakelen naar weergave van de wisselaar.
Het is mij niet bekend dat een Audi-wisselaar dit specifieke signaal genereert.
De Sony wisselaar schijnt goed te werken met de adapter van Connects2. Dit betreft een 10 CD wisselaar waarvan alleen de eerste 6 worden weergegeven op het scherm. CD 7 tm 10 schijnen wel te spelen!!.
Ik meen dat de Audi wisselaar een ronde 13 pin aansluiting heeft en de MFD verwacht een ISO aansluiting waarin bovendien een signaal aankomt waarmee de wisselaar aangeeft dat deze is aangesloten. Zonder dit signaal afkomstig van een geschikte wisselaar of van een specifieke adapter wil een MFD niet echt overschakelen naar weergave van de wisselaar.
Het is mij niet bekend dat een Audi-wisselaar dit specifieke signaal genereert.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 867
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2547
-
-
Weergaves: 334
-
-
Weergaves: 585
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 775
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 610
-