Ik ben in het bezit van de MS-2010 waar ik heel tevreden over ben. Ik ben woonachtig in zuid-oost spanje waar de wegen in een razendtempo veranderen. Vaak is mijn 2010 hier niet van op de hoogte en zou daarom willen weten wanneer de kaarten ge-update worden. Waar kan ik hierover meer informatie vinden? Via internet of moet men een nieuwe kaart aanschaffen?
Wie helpt me?
Kaarten updaten MS2010
-
- New Member
-
- Senior Member
De 2010 is in juni op de markt gekomen, heel kort geleden dus.
Kijkend naar de verschijningstermijn van kaarten voor andere systemen is niet te verwachten dat er een update verschijnt vóór iets van het voorjaar van volgend jaar.
En als er een nieuwe versie uitkomt zul je die ongetwijfeld gewoon bij VDO kunnen en moeten kopen.
Overigens is het bijhouden van wijzigingen niet specifiek voor Spanje, ook in ons land zijn (Vinex)wijken in aanbouw die onvolledig op de kaart staan. En daar zal een Navikaart altijd bij achterlopen.
Groet,
JW
Kijkend naar de verschijningstermijn van kaarten voor andere systemen is niet te verwachten dat er een update verschijnt vóór iets van het voorjaar van volgend jaar.
En als er een nieuwe versie uitkomt zul je die ongetwijfeld gewoon bij VDO kunnen en moeten kopen.
Overigens is het bijhouden van wijzigingen niet specifiek voor Spanje, ook in ons land zijn (Vinex)wijken in aanbouw die onvolledig op de kaart staan. En daar zal een Navikaart altijd bij achterlopen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715