Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb de 2010 sinds half juli. Ben er mee op vakantie geweest naar Duitsland en gebruik hem regelmatig. Heb de update uitgevoerd. Lukte in 1 keer. Ik heb nog steeds (had ik ook voor de update al) regelmatig vastlopers. Je kunt er gewoon niet van op aan. De ene dag doet hij het perfect, de andere dag duurt het heel lang voor satelieten worden gevonden en valt hij uit. Het is en blijft tot op heden een onbetrouwbaar ding. Het vervelende is dat de vastlopers bij mij juist op cruciale punten gebeuren, vlak voor een splitsing van snelwegen in Duitsland bijvoorbeeld, waardoor je de verkeerde afslag neemt. Of in een grote plaats, als je een doolhof van straatjes rijdt. Gewoon rechtdoor gaat meestal wel goed, maar daar heb ik dat ding niet voor, dan weet ik de weg zelf ook wel. Ik hoop echt dat er nog een keer een goede update komt. Ik vraag veel mensen met hun ervaringen met hun systemen. Zoveel problemen als ik met dit apparaat heb, hebben anderen naar hun zeggen niet, alhoewel ook die niet altijd feilloos werken. Het aantal vastlopers is echter aanmerkelijk kleiner. Als ik het van tevoren had geweten, had ik dit systeem niet gekocht, maar liever 100 tot 150 euries meer gegeven voor een betrouwbaarder apparaat. Ik zal dan ook niemand aanschaf van de 2010 aanraden. Als er een goede update komt, wil ik mijn mening uiteraard best herzien. Oh ja, het geluid is na de update wel harder geworden, maar het speakertje kan dit volume eigenlijk niet aan, waardoor het allemaal wat blikkerig gaat klinken. JW, heb je inmiddels al enig idee wanneer de volgende update komt?
Gister tijdens gebruik, ging het apparaat plotseling helemaal uit en starte zichzelf weer op.
De POI's werkte al niet. Naardat hij weer uitzichzelf was opgestart deden die het ook weer. Was wel erg lastig het gebeurde natuurlijk weer midden in het centrum van een stad terwijl hij toch al 2 uur aan stond.
POI blijft een probleem. VDO wat gaat er gebeuren, wat is de planning voor de volgende update?, komen jullie zelf onze problemen ook tegen?,........het is zo stil op de site........
Naar zuid Duitsland gereden, zowel heen als terug 2x vastloper gehad. Terug vanaf Arnhem was het alleen nog maar een groen scherm zonder wegaanduiding, opnieuw opstarten en probleem was weg.
Systeem niet stabiel, ik mis bij de 2010 een "via" optie om zo een alternatieve route te rijden ivm fileproblemen onderweg.
Moet ik hier de optie omleiding voor gebruiken?, ik kan nog geen hoogte krijgen hoe deze functie gebruikt moet worden.
Op het forum is nog steeds veel ongenoegen over de 2010 ,
Ben zelf toe nu toe best wel tevreden (wat misschien scheelt:we wonen in het noorden en ben een rustige type)
Opvallend is wel dat de 2010 eerder satellieten vind als je je opstartschermpje erop houd, en
het systeem lijkt na de laatste update toch wat minder stabiel geworden
Tijdens de herfstvakantie in Denemarken toch weer prima de weg gewezen,
sloeg wel 1 keer op tilt , en hield het zomaar voor gezien.
Vandaag een update moeten doen met garmin express,update is nu 8.50.
Nu krijg ik sinds de update het icoon links onder in het scherm met de snelheid erop, niet meer.
Eerder werd dit weergegeven,en ook een acoustisch signaal bij het overschrijden van...
Mijn navigatiesysteem is Discover media van VW in een Golf 7. Nu wil ik deze updaten, maar het past niet op kaarten wat bij de golf zit.
Want de update is groter dan 7 gb. Nu had ik een scandisk 16 gb sd kaartje ( wat ook zou kunnen ), maar...
Beste mensen,
Sinds kort zijn wij in bezit van een Renault Megane bouwjaar 2013. Dit is onze eerste auto met ingebouwd gps systeem.
Nu blijkt dat de materiaal van het ingebouwde navigatie systeem niet actueel is.
Wie kan mij helpen om het...
Ik heb een tweede hands TomTom start van iemand gekocht en wil de kaart updaten. Mijn vraag is welke navcore en boolloader heb ik daarvoor nodig. Het gaat om de kaart: western europe
Ik heb nu enige maanden de Garmin 50 in gebruik en constateer nu dat de navigatie soms verkeerd gaat
omdat hij bepaalde wegwijzigingen en straten in nieuwbouwwijken niet kent.
Vooral bij Amsterdam gaat het fout op de snelweg.
Nu wil ik het systeem...